Facebook představil nové mobilní reklamy lákající k používání aplikací

Reklamy na instalování aplikací už Facebook má přes rok. Co ale reklamy, které by přesvědčovaly k používání již nainstalovaných aplikací? Ty už společnost nabízí také. Od včerejška.

Facebook zavedl nový formát mobilní reklamy na aplikace. Po bok úspěšné reklamy Mobile App Install Ads, která podle statistik sociální sítě od počátku roku 2013 vedla uživatele k 145 milionům nainstalovaných aplikací, se zařazuje další formát.

maua

Na rozdíl od existujících reklam, jejichž cílem je uživatele získat pro stažení a instalaci nové aplikace, je nový formát zaměřen na aplikace již nainstalované. Developeři s nimi mohou uživatele přesvědčovat, aby jejich aplikaci použili. K tomu nabízí reklama několikero způsobů v podobě 7 možných “call to action” výzev:

  • ‘Open Link’
  • ‘Use App’
  • ‘Shop Now’
  • ‘Play Game’
  • ‘Book Now’
  • ‘Listen Now’
  • ‘Watch Video’

Sociální síť nový formát včera zprovoznila prvním 10 procentům mobilních inzerentů. Všichni ostatní by jej měli mít k dispozici nejpozději do 8. října. Reklamy půjde vytvářet buď přes Power Editor, nebo je budou mít v nabídce všichni Preferovaní marketingoví developeři.

mobile app use ads

Argumentem pro potřebnost nového formátu se v očích Facebooku stal průzkum od Localytics, podle kterého dvě třetiny všech nainstalovaných aplikací uživatelů použijí pouze jednou až desetkrát. Uživatelé aplikací tedy často poměrně brzy “odpadnou”. Nový formát by měl tvůrcům umožnit, aby uživatele mohli průběžně lákat k různých výhodám svých aplikací a získávat tak část odpadlíků zpátky.

Více informací pro developery lze najít na developerském blogu. Kompletní návod, jak s novou reklamou zacházet, je mezi dokumenty v centru pro developery.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Čínský Twitter Sina Weibo lámal s novým rokem sociální rekordy

Čínská obdoba Twitteru jménem Sina Weibo má oproti tomu americkému jednu zásadní výhodu. Jeho uživatelé totiž slaví konec starého a začátek nového roku hned u dvou kalendářů, což znamená dvojnásobný počet příležitostí k rekordům. A nový rekord, který snadno snese srovnání i s globální konkurencí, samozřejmě padl i tentokrát.