Facebook po news feedu a stránkách mění i vzhled událostí

News feed a stránky byly mezi změnami deisgnu na Facebooku jenom začátek. Největší sociální síť pokračuje, nejnověji změnila i vzhled událostí, které se dočkaly mírné modernizace.

Facebook se po delší době pustil do estetických změn, a rozhodně to bere velmi vážně. Po změnách news feedu a převedení stránek na jednosloupcový design si sociální síť pohrála i se vzhledem událostí.

O novince informoval jako první AllFacebook. Prozatím není jisté, zda jde o pouhý experiment nebo již o ostrý redesign. Za sebe ale můžeme říct, že nový vzhled událostí na profilech už máme aktivní, což dle dosavadních zkušeností nasvědčuje plošnému redesignu.

Oproti tradiční podobě, na kterou jsme na sociální síti byli zvyklí doposud, je největší změnou přesun informací o události. Z nich se nyní část nachází ve sloupci na pravé straně obrazovky (především seznam účastníků), zatímco sloupec na levé straně obsahuje datum a místo konání a příspěvky organizátora a účastníků na zdi události. Relativně nedávno uvedená cover fotografie událostí zůstává na svém místě i nadále.

Events Redesign

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Aplikace na Facebooku mohou opět posílat notifikace

Facebook v pátek zprovoznil betu nového Notifications API, programovacího rozhraní, které tvůrcům aplikací umožní zasílat uživatelům notifikace. Upozornění na hlavní liště již aplikace mohly využívat dřív, Facebook ale tuto možnost před několika lety zrušil. Nyní je budou moci kdykoliv vypnout sami uživatelé.
Přečtěte si více

Druhý pokus o nejdelší volný pád historie už dnes!

Jeden z nejdéle připravovaných a nejdražších virálních počinů všech dob, ne-li ten vůbec nejdražší, se opět blíží. Po úterním nezdaru můžete přípravy na druhý pokus Red Bullu a Felixe Baumgartnera o seskok z více než 36 kilometrů začít sledovat již během dnešního odpoledne. A my ze všech sil držíme palce, aby se tentokrát Rakousku již podařilo vstoupit do historie marketingu a kosmického programu.