Facebook oznámil globální spuštění Business Manageru

Business Manager, nové praktičtější rozhraní pro správu marketingu na Facebooku, bude pro uživatele na celém světě postupně spouštěn během následujících několika týdnů. Prozkoumávat jeho funkce a přihlásit se do pořadníku ale můžete už nyní.

O tom, že Facebook připravoval nový nástroj pro správu marketingových kampaní, se objevily první zprávy letos v březnu. Přípravy jsou nyní hotové a Business Manager, jak se novinka jmenuje, pomalu jde do ostrého provozu. Podle včerejšího oznámení Facebooku je nyní Manager aktivní pro několik vybraných amerických partnerů, během několika týdnů ale konečně bude spuštěn globálně a pro všechny.

Adresa pro přístup k novému nástroji je business.facebook.com, kde si v tuto chvíli můžete vložením e-mailové adresy zažádat o upozornění na aktivaci Manageru. Ve chvíli, kdy budete mít novinku aktivní, se k ní taktéž dostanete z tohoto místa.

Manager umožňuje pohodlnou správu všech marketingových aktivit na Facebooku z jednoho nástroje. Uvidíte zde všechny své placené kampaně i všechny své stránky a můžete zde upravovat, přidávat či rušit povolení a správcovská práva jednotlivých lidí z vašeho týmu k těmto stránkám a kampaním.

Manager také umožní efektivněji oddělit práci od soukromí. K přidělování práv a spolupráci na kampaních přes Manager nemusíte s ostatními zúčastněnými být na Facebooku přátelé.

manager1

manager2

manager3

manager4

manager5

manager6

manager7

manager8

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Co pro měření reklamy znamená spojení Facebooku a Datalogix

Kauza přesunů dat o uživatelích mezi společnostmi Facebook a Datalogix se sice roznesla teprve v pondělí, již nyní ale některé skupiny navrhují, aby jejich smluvní vztah přešetřila americká Federální obchodní komise. Obě firmy společně ověřují efekt reklamy na Facebooku na offline nákupy a kritizovaná analýza dat je podle nich bezpečná.
Přečtěte si více

Tumblr chce letos vydělat 100 milionů, na Googlu je hledanější než “blog”

Mikroblog, nebo blog? Podle vyhledávání na Googlu se zdá, že mikroblog. Na počet hledání byl dotaz "blog" po mnoha letech pokořen slovem "tumblr". Pokud byste nevěděli, jde o název aktuálně velmi rychle rostoucí mikroblogovací platformy, která se čerstvě dostala mezi deset nejnavštěvovanějších stránek na americkém internetu a letos chce být v zisku.