Facebook odhalil reklamu na nový Home a vysvětlil podrobnosti

Židle jsou jako Facebook. Pamatujete ještě na tuhle divnou a notně vysmívanou reklamu? Tentokrát jde Facebook do televize s reklamou od Wieden+Kennedy na svou novou mobilní aplikaci Home, a přestože odvážné metafory vystřídal spíš smyslově přitažlivý surrealismus a nechybí ani kočičky, první reakce ani v tomto případě nevyznívají zrovna pozitivně.

Zbrusu novou reklamu Facebook představil příspěvkem na jedné ze svých stránek, a pokud se podíváte do komentářů, počet negativních reakcí vás možná překvapí. Zdá se, že se ani tentokrát nepodařilo prolomit trochu nešťastnou image, kterou získalo už video zveřejněné u příležitosti miliardy uživatelů. “Židle jsou jako Facebook” je už dnes legendární věta a uživatelské parodie k ní brzy přidaly další jako “banány jsou jako Facebook” nebo “smutná koťátka jsou jako Facebook”. Posuďte sami, zda je zamítavá reakce i tentokrát adekvátní:

Každopádně ale nezůstalo jen u reklam a Facebook se také jal funkci představenou koncem minulého týdne blíže vysvětlovat. Předně zveřejnil krátký dokument Answering Your Questions on Home and Privacy, který odpovídá na většinu otázek ohledně vlivu Home na soukromí. Dozvíte se z něj třeba to, že funkci bude možné na telefonu deaktivovat, že Facebook získá informace o tom, jaké aplikace používáte, ale už ne jak, a dostane se také k notifikacím od jednotlivých aplikací.

Dalším zdrojem informací pak je poměrně rozsáhlý rozhovor pro cnet. Ten odhaluje, že v rámci domovské obrazovky od Facebooku uvidíte i příspěvky stránek nebo reklamy, byť ještě není rozhodnuto, jaké typy reklam to budou (mohlo by například jít pouze o příspěvky stránek podpořené reklamou). Výběr příspěvků od přátel a stránek bude podléhat tradičním algoritmům, časem by se mělo objevit i video a k dispozici budou také speciální zvuky. Adam Mosseri z Facebooku též uvedl, že aplikaci bude možné zcela odinstalovat i z přístrojů, kde bude předinstalovaná (nejdříve HTC), a že nebude nijak obrandovaná (žádné logo Facebooku, žádné modré proužky, pouze obsah přátel).

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Seminář Olgy Lounové a další trolling: Jak se umí bavit čeští uživatelé do takové míry, že dokážou vynervovat umělce i firmy?

Jen těžko jste v posledních dnech neslyšeli o nejznámějším semináři v Česku. Samozřejmě myslíme akci Olgy Lounové "Jak uspět" pro umělce. K některým tématům není komentářů nikdy dost. Rozhodli jsme se přisadit si i k tomuto. Navíc ale ukážeme, že Olga samozřejmě není jediná, která na vtipné trolly na sociální síti narazila. Těšte se.