Facebook odhalil reklamu na nový Home a vysvětlil podrobnosti

Židle jsou jako Facebook. Pamatujete ještě na tuhle divnou a notně vysmívanou reklamu? Tentokrát jde Facebook do televize s reklamou od Wieden+Kennedy na svou novou mobilní aplikaci Home, a přestože odvážné metafory vystřídal spíš smyslově přitažlivý surrealismus a nechybí ani kočičky, první reakce ani v tomto případě nevyznívají zrovna pozitivně.

Zbrusu novou reklamu Facebook představil příspěvkem na jedné ze svých stránek, a pokud se podíváte do komentářů, počet negativních reakcí vás možná překvapí. Zdá se, že se ani tentokrát nepodařilo prolomit trochu nešťastnou image, kterou získalo už video zveřejněné u příležitosti miliardy uživatelů. “Židle jsou jako Facebook” je už dnes legendární věta a uživatelské parodie k ní brzy přidaly další jako “banány jsou jako Facebook” nebo “smutná koťátka jsou jako Facebook”. Posuďte sami, zda je zamítavá reakce i tentokrát adekvátní:

Každopádně ale nezůstalo jen u reklam a Facebook se také jal funkci představenou koncem minulého týdne blíže vysvětlovat. Předně zveřejnil krátký dokument Answering Your Questions on Home and Privacy, který odpovídá na většinu otázek ohledně vlivu Home na soukromí. Dozvíte se z něj třeba to, že funkci bude možné na telefonu deaktivovat, že Facebook získá informace o tom, jaké aplikace používáte, ale už ne jak, a dostane se také k notifikacím od jednotlivých aplikací.

Dalším zdrojem informací pak je poměrně rozsáhlý rozhovor pro cnet. Ten odhaluje, že v rámci domovské obrazovky od Facebooku uvidíte i příspěvky stránek nebo reklamy, byť ještě není rozhodnuto, jaké typy reklam to budou (mohlo by například jít pouze o příspěvky stránek podpořené reklamou). Výběr příspěvků od přátel a stránek bude podléhat tradičním algoritmům, časem by se mělo objevit i video a k dispozici budou také speciální zvuky. Adam Mosseri z Facebooku též uvedl, že aplikaci bude možné zcela odinstalovat i z přístrojů, kde bude předinstalovaná (nejdříve HTC), a že nebude nijak obrandovaná (žádné logo Facebooku, žádné modré proužky, pouze obsah přátel).

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook se vrací ke skutečným penězům, ruší virtuální měnu Credits

Není tomu tak dlouho, jen několik let nazpět, co největší sociální síť Facebook zahájila tažení, v jehož rámci tlačila developery aplikací na její platformě k používání virtuální měny Facebook Credits. Tažení bylo sice úspěšné, Facebook se jej ale nyní zříká, svou měnu opouští a přechází k placení v lokálních národních měnách.