Facebook ocenil 20 nejlepších kampaní. Prohlédněte si je

Sedm bronzových, šest stříbrných, pět zlatých a dvě speciální modrá ocenění získali tvůrci kampaní v rámci nyní již tradiční soutěže pořádané stránkou Facebook Studio. Tu Facebook vytvořil skoro přesně před dvěma lety coby zdroj inspirace a novinek pro social media marketéry.

Protože oproti minulému ročníku oceněných kampaní výrazně přibylo, a protože videa jednotlivých kampaní nejde embedovat, odkážeme vás letos na stránky Facebook Studia, kde najdete ke každé kampani veškeré potřebné informace. O řadě z nich jste určitě už slyšeli – nejvíce bodovalo Oreo, které po 100 dní dokázalo reagovat na aktuální témata a přicházet se skvělými a vtipnými obrázky, ale zabodovaly i naše další oblíbené kampaně, třeba No Bollocks od Droga5 nebo aristokratická stránka hořčice Grey Poupon.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Case study: Jak Honza hledal práci v digitálu. Digitálně

Skoro každý určitě někdy hledal novou práci. Trendem posledních let je příliš se nespoléhat na úřady práce, ale rozesílat svůj životopis společně s motivačním dopisem na pracovní pozice, které se nám potenciálně líbí. Stále víc lidí ale hledá ještě originálnější způsoby a Honza Bambas, bývalý ředitel Asociace.BIZ, se díky nasazení Facebooku či Prezi nedávno stal jedním z nich. Zajímá vás, jak to celé bylo a jak dopadlo?
Přečtěte si více

Pranks of Angels: YouTube u nás začal žertíkem. Po pár měsících přesáhli 20 tisíc zhlédnutí

Fenomén youtuberingu znamená miliony i desítky milionů zhlédnutí u těch nejslavnějších vlogerů v tuzemských podmínkách, je ale vidět i na daleko menších číslech. Tentokrát jsme se rozhodli dát prostor začínajícím youtuberům. To ale neznamená, že o nich slyšíte naposledy. Manželé Michal a Eva říkající si Pranks of Angels mají dobře našlápnuto, po čtyřech měsících si našli přes dva a půl tisíce fanoušků a někdy bývají přirovnáni k Viral Brothers.