Facebook ocenil 20 nejlepších kampaní. Prohlédněte si je

Sedm bronzových, šest stříbrných, pět zlatých a dvě speciální modrá ocenění získali tvůrci kampaní v rámci nyní již tradiční soutěže pořádané stránkou Facebook Studio. Tu Facebook vytvořil skoro přesně před dvěma lety coby zdroj inspirace a novinek pro social media marketéry.

Protože oproti minulému ročníku oceněných kampaní výrazně přibylo, a protože videa jednotlivých kampaní nejde embedovat, odkážeme vás letos na stránky Facebook Studia, kde najdete ke každé kampani veškeré potřebné informace. O řadě z nich jste určitě už slyšeli – nejvíce bodovalo Oreo, které po 100 dní dokázalo reagovat na aktuální témata a přicházet se skvělými a vtipnými obrázky, ale zabodovaly i naše další oblíbené kampaně, třeba No Bollocks od Droga5 nebo aristokratická stránka hořčice Grey Poupon.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jde to i bez peněz. Organický dosah na FB 94 procent za 0 korun

Změny v nastavení Facebooku jsou pravidelnou noční můrou správců firemních stránek. Dlouhodobě se hovoří o tom, že sociální síť pomalu ztěžuje společnostem oslovit uživatele bez skutečnosti, aby si za pozornost každého z nich zaplatily. A to přesto, že takový postup Facebook už několikrát vyloučil.