Protože oproti minulému ročníku oceněných kampaní výrazně přibylo, a protože videa jednotlivých kampaní nejde embedovat, odkážeme vás letos na stránky Facebook Studia, kde najdete ke každé kampani veškeré potřebné informace. O řadě z nich jste určitě už slyšeli – nejvíce bodovalo Oreo, které po 100 dní dokázalo reagovat na aktuální témata a přicházet se skvělými a vtipnými obrázky, ale zabodovaly i naše další oblíbené kampaně, třeba No Bollocks od Droga5 nebo aristokratická stránka hořčice Grey Poupon.
Facebook ocenil 20 nejlepších kampaní. Prohlédněte si je
Sedm bronzových, šest stříbrných, pět zlatých a dvě speciální modrá ocenění získali tvůrci kampaní v rámci nyní již tradiční soutěže pořádané stránkou Facebook Studio. Tu Facebook vytvořil skoro přesně před dvěma lety coby zdroj inspirace a novinek pro social media marketéry.
