Facebook: Nové stránky pro všechny a upozornění na výkonné kampaně

Facebook oznámil, že novou jednosloupcovou podobu profilů začne tento týden zprovozňovat i zbývajícím stránkám. Sociální síť také některé uživatele nakupující placenou reklamu začala upozorňovat, pokud jejich kampaně jsou efektivnější než od většiny ostatních podobných inzerentů.

Máte již na své stránce na Facebooku novou jednosloupcovou podobu, kterou Facebook představil v březnu? Pokud nikoliv, můžete ji mít nejpozději do konce týdne. Nejpozději do dvou týdnů ji pak budete mít i tehdy, pokud o ni nestojíte.

Facebook včera oznámil, že do konce týdne zobrazí všem majitelům stránek, které novou podobu zatím nedostaly, průvodce, který je se změnami seznámí. Po kompletním projití průvodce dostane každý majitel možnost převést svou stránku na nový design okamžitě. Pokud se rozhodne to neudělat, Facebook mu stránku automaticky převede sám, a to po uplynutí dvou týdnů, které její majitel dostane na přípravu a změny v designu, které mohou být potřeba.

Nejzásadnější změnou je redukce na pouze jeden sloupec příspěvků, takže nyní stránky budou přehlednější. Ve sloupci nalevo se budou nacházet všechny podstatné informace o stránce, které její vlastník bude moci libovolně seřadit podle toho, jakou jim přikládá důležitost. Stejně tak bude možné libovolně seřadit položky v horizontálním menu pod cover fotografií (Timeline, About, Menu, Reviews, atd.). Administrátoři stránek také po jejich pravé straně uvidí základní správcovské údaje.

facebook new

Kromě této změny Facebook začal experimentovat s novinkou, která by mohla být zajímavá pro každého, kdo na sociální síti využívá služeb placené reklamy. Nyní některé inzerenty upozorňuje, pokud se jim podařilo vytvořit kampaň či reklamní soubor (Ad Set) neobvykle úspěšný ve srovnání s ostatními kampaněmi.

Server Inside Facebook na to upozornil jeho čtenář Matteo Gamba, který také poskytl následující screenshoty:

AdSets

AdSets2

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Kompletní program Social Marketers Summitu je venku!

Z Belgie, z Afriky, ze Švédska i z pražské Letné se letos sjedou speakeři na pražský Social Marketers Summit. Akci, která se nejenom snaží rozšiřovat obzory českým firmám a agenturám, ale která si také mezi zahraničními řečníky získala oblibu pro svůj nezaměnitelný “vibe”.