Facebook nečekaně zrušil skoro všechna omezení pro úvodní fotky stránek

Upozornění na slevové akce, odkazy na webové stránky, šipky ukazující na tlačítko To se mi líbí hned pod úvodní fotkou. To všechno a ještě víc bylo ještě nedávno na facebookových stránkách zakázané a nyní už není. Speciálně pro úvodní fotky už platí v podstatě jediné pravidlo, podle kterého nesmí více než pětinu obrázku tvořit text.

Jak už to tak bývá, změny v pravidlech pro stránky si už v minulých dnech všimla řada uživatelů, až nyní se ale zpráva rozšířila. Kupodivu ale ne ze strany Facebooku, na novinku jako jedna z prvních upozornila Mari Smith. Upravená pravidla jsou o poznání stručnější a jejich přímé srovnání s těmi původními můžete posoudit na tomto obrázku:

Možnosti, jak úvodní fotku využít k propagaci své aktuální kampaně, webových stránek či speciálních nabídek se tímto krokem podstatně rozšiřují. Poslední zbylé pravilo v obrázku zakazuje jen více než 20 procent textu, je to nicméně pravidlo, jehož dodržení se asi nejobtížněji měří. Jak si lze jeho splnění ověřit, tomu jsme se nedávno věnovali v samostatném článku.

Via AF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Aperol proti všem: Takhle vypadá jeho guerilla na LinkedIn

Aperol Spritz se pustil do LinkedInu, tedy do sítě, které se tu značky marketingově spíše vyhýbají. A rovnou guerillově. "Experiment" na síti si firma chválí, schytala ale řadu hejtů – ne od cílové skupiny, ani od těch, kteří do ní nepatří a komunikaci nepochopili, ale rovnou od marketingových specialistů.