Facebook na příští rok plánuje změny v organizaci kampaní

Inzerenti na Facebooku se od příštího roku mohou těšit na novinku, která jim podle slov sociální sítě umožní „snadněji organizovat, optimalizovat a měřit výkonnost reklamy“. Do současné podoby přibude ještě třetí organizační úroveň. S kampaněmi tak půjde pracovat na úrovni jednotlivé reklamy, souboru reklam („ad set“) a celé kampaně.

Facebook slibuje, že novinka nijak neovlivní kampaně do konce letoška, spouštět ji začne nejdříve v roce 2014. Pak se ale postupně objeví ve všech reklamních nástrojích, se kterými uživatelé přichází do styku, od nástroje pro tvorbu reklam, přes Správce reklamy až po Power Editor.

Uživatelé budou mimo jiné moci:

  • zvolit cíl kampaně, kterému se automaticky přizpůsobí celá kampaň, včetně optimalizace a reportování
  • jednotlivé „ad sety“ budou mít vlastní rozpočty a další nastavení
  • na úrovni kampaní přibude více možností správy a nové souhrnné statistiky, včetně celkového dosahu (počtu oslovených uživatelů) kampaně

Sociální síť slibuje, že předtím, než novou podobu reklamních kampaní spustí, o ní bude veřejnost detailně informovat.

Via FBDB