Facebook mění news feed na desktopu, přibližuje ho mobilům

Facebook sice před rokem představil nový news feed, testování ale nakonec ukázalo, že do ideálu mu cosi chybí. Sociální síť jej proto rok dále vylaďovala, aby včera konečně mohla oznámit dosažení konečné podoby. Nový news feed uživatelé budou mít během následujících týdnů.

“Nový” news feed, který Facebook velkolepě oznámil skoro přesně před rokem, nakonec nepřišel. Sociální síť jej začala uživatelům postupně spouštět, protože ale měla mnohé negativní ohlasy a signály, nakonec jej nezprovoznila zdaleka všem.

Místo toho po celý následující rok dále zkoumala, jak změny provést, aby byli uživatelé co nejspokojenější. Nakonec se Facebook rozhodl, že využije jen některých prvků loňského zastaveného redesignu, a to především větších obrázků v news feedu. Nová podoba feedu se tentokrát týká pouze desktopu. Aktuální podoba mobilního news feedu zůstane, jak je, a vzhled desktopu by se jí díky redesignu měl podstatně přiblížit.

Změny můžete posoudit sami. První obrázek ukazuje novou podobu news feedu, druhý to, jak doposud vypadal pro uživatele, kterým nebyl aktivován loňský redesign. Facebook mimo jiné zdůrazňuje, že změna je čistě estetická. To znamená, že na algoritmickém fungování news feedu se jejím zavedením nic nemění. Nemění se ani poměry stran obrázků, jen jsou obrázky celkově větší a v novém news feedu zabírají více místa. Změna bude všem uživatelům postupně aktivována během následujících týdnů.

new news feed

old news feed

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook odhalil reklamu na nový Home a vysvětlil podrobnosti

Židle jsou jako Facebook. Pamatujete ještě na tuhle divnou a notně vysmívanou reklamu? Tentokrát jde Facebook do televize s reklamou od Wieden+Kennedy na svou novou mobilní aplikaci Home, a přestože odvážné metafory vystřídal spíš smyslově přitažlivý surrealismus a nechybí ani kočičky, první reakce ani v tomto případě nevyznívají zrovna pozitivně.