Pokud máte na Facebooku stránku nebo jste správcem stránky někoho jiného, má pro vás Facebook celou řadu novinek, které by vás neměly minout. Na svém blogu je sociální síť oznámila v pondělí, ve večerních hodinách našeho času.
Nejviditelnější změnou bude ústup od dvousloupcového uspořádání příspěvků na stránkách. Stránky hodlá společnost přizpůsobit podobě osobních profilů. Přestože hlavní sloupce zůstanou dva, příspěvky stránky budou pouze v tom vpravo. Levý sloupec bude obsahovat informace o stránce, jako třeba počet fanoušků, otvírací hodiny či mapu, a sekce obsahující publikované fotografie a videa.
Kromě této estetické změny především správci získají i nové nástroje pro navigaci na stránce. Nad cover fotografií vlevo přibude menu obsahující odkazy na stránku, informace o aktivitě, Insights a nastavení, a vpravo budou ještě odkaz na reklamní nástroje a nápovědu.
V pravém sloupci úplně po straně, v místě, kde nyní jsou odkazy na jednotlivé časové úseky historie stránky (uspořádané podle let), bude představena nová sekce This Week. V té budou základní informace o aktuální výkonnosti stránky, o probíhajících reklamních kmapaních a o nepřečtených notifikacích a zprávách. Všechny části nové sekce bude možné prokliknout a dostat se tak k detailům dané položky, například k nástroji pro správu reklam nebo do rozhraní pro čtení zpráv.
Poslední novinkou pak je plošné spuštění nástroje Pages to Watch, který zatím fungoval jen experimentálně na některých stránkách. Sociální síť s touto funkcí umožňuje sledovat základní informace o výkonnosti několika vybraných stránek stejně jako jejich nejpopulárnější příspěvky z uplynulého týdne.