Facebook Marketing Bible dnes večer pořádá dva semináře přes Hangout

Již dnes večer proběhnou dva veřejné semináře přes službu Hangouts on Air, na kterých promluví odborníci stojící za Facebook Marketing Bible o novinkách v marketingu na Facebooku. Tématy budou nový news feed či nová pravidla pro úvodní fotografie.

Semináře o marketingu na Facebooku organizuje web FacebookMarketingBible.com, spadající pod zpravodajský server Inside Facebook. Mluvit se bude o tom, co je na Facebooku v poslední době nové: o novém news feedu a co znamená pro marketéry, o změnách pravidel pro cover fotografie a nástroji Lookalike Audiences.

Oba hangouty budou trvat přibližně půlhodinu a následovat budou dvě hodiny po sobě. První začíná v sedm hodin večerních našeho času a odkazy by se včas měly objevit na Facebooku nebo Twitteru “marketingové bible”.

  • Understanding the New News Feed: How Adjust Your Marketing Plan
  • 19:00 – 19:30, i pro začátečníky
  • Tento hangout se bude zabývat novým news feedem a tím, co znamená jeho podoba pro marketéry. Řeč přijde také na nová pravidla kolem cover fotografií.
  • Using Lookalike Audiences to Reach New Customers
  • 21:00 – 21:30, předpokládá pokročilejší znalost marketingových funkcí Facebooku
  • Druhý seminář se bude zabývat novinkou nazvanou Lookalike Audiences, která umožňuje zacílit podobné publikum, jako jsou vaši zákazníci. Řeč bude nejen o tom, jak funkce pracuje, ale i o tom, jak ji používat tak, aby byla co nejpřínosnější.

Via IF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Ženy neprdí

Dívky neprdí, to je základní pravidlo! Také se dozvíme, jaké to je být chlápkem po sexu, jak vypadá bratr roku, něco o lásce, něco o náboženství, něco o Thorovi, něco o tiskárnách a ukážeme si speciální fotky se sochami. Fascinující!
Přečtěte si více

LittleMonsters od Lady Gaga jsou zajímavým křížencem Redditu a Pinterestu

Jak to vypadá, když si celebrita nechá udělat svou vlastní sociální síť? V případě Lady Gaga jako komunita poctivě fandících malých příšerek, které si v uživatelském rozhraní podobném Pinterestu posílají příspěvky z 90 procent inspirované jejich oblíbenou zpěvačkou. Má ale čím přispět i do světa velkých sociálních sítí určených všem?