Facebook Marketing Bible dnes večer pořádá dva semináře přes Hangout

Již dnes večer proběhnou dva veřejné semináře přes službu Hangouts on Air, na kterých promluví odborníci stojící za Facebook Marketing Bible o novinkách v marketingu na Facebooku. Tématy budou nový news feed či nová pravidla pro úvodní fotografie.

Semináře o marketingu na Facebooku organizuje web FacebookMarketingBible.com, spadající pod zpravodajský server Inside Facebook. Mluvit se bude o tom, co je na Facebooku v poslední době nové: o novém news feedu a co znamená pro marketéry, o změnách pravidel pro cover fotografie a nástroji Lookalike Audiences.

Oba hangouty budou trvat přibližně půlhodinu a následovat budou dvě hodiny po sobě. První začíná v sedm hodin večerních našeho času a odkazy by se včas měly objevit na Facebooku nebo Twitteru “marketingové bible”.

  • Understanding the New News Feed: How Adjust Your Marketing Plan
  • 19:00 – 19:30, i pro začátečníky
  • Tento hangout se bude zabývat novým news feedem a tím, co znamená jeho podoba pro marketéry. Řeč přijde také na nová pravidla kolem cover fotografií.
  • Using Lookalike Audiences to Reach New Customers
  • 21:00 – 21:30, předpokládá pokročilejší znalost marketingových funkcí Facebooku
  • Druhý seminář se bude zabývat novinkou nazvanou Lookalike Audiences, která umožňuje zacílit podobné publikum, jako jsou vaši zákazníci. Řeč bude nejen o tom, jak funkce pracuje, ale i o tom, jak ji používat tak, aby byla co nejpřínosnější.

Via IF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak je na tom messenger, bude lepší organický dosah nebo a proč nosí Mark pořád jedno tričko: odpovídal sám zakladatel Facebooku

Facebook se podle jeho zakladatele Marka Zuckerbega přizpůsobuje tomu, co po něm lidé chtějí. Messenger ale zůstane a organický reach se nezlepší... Šéf sociální sítě začal pravidelná setkání 'nad dopisy diváků'. A otázky, které dostává, prý mění směr, kterým se web vydává. Jaké bylo jejich první kolo?
Přečtěte si více

Přehled strategií, které na Facebooku fungují: Jak znásobit prokliky a zvýšit dosah příspěvků

Klesající organický dosah na Facebooku není žádný strašák, ale realita. Aby se firmy třeba i jen k vlastním fanouškům dostaly, potřebují změnit strategii. Jaká je ta nejlepší a co už je v tuzemsku vyzkoušené? Rady, ideální posty i novinky na Facebooku: takhle vypadala Poslední středa H1.