Facebook Marketing Bible dnes večer pořádá dva semináře přes Hangout

Již dnes večer proběhnou dva veřejné semináře přes službu Hangouts on Air, na kterých promluví odborníci stojící za Facebook Marketing Bible o novinkách v marketingu na Facebooku. Tématy budou nový news feed či nová pravidla pro úvodní fotografie.

Semináře o marketingu na Facebooku organizuje web FacebookMarketingBible.com, spadající pod zpravodajský server Inside Facebook. Mluvit se bude o tom, co je na Facebooku v poslední době nové: o novém news feedu a co znamená pro marketéry, o změnách pravidel pro cover fotografie a nástroji Lookalike Audiences.

Oba hangouty budou trvat přibližně půlhodinu a následovat budou dvě hodiny po sobě. První začíná v sedm hodin večerních našeho času a odkazy by se včas měly objevit na Facebooku nebo Twitteru “marketingové bible”.

  • Understanding the New News Feed: How Adjust Your Marketing Plan
  • 19:00 – 19:30, i pro začátečníky
  • Tento hangout se bude zabývat novým news feedem a tím, co znamená jeho podoba pro marketéry. Řeč přijde také na nová pravidla kolem cover fotografií.
  • Using Lookalike Audiences to Reach New Customers
  • 21:00 – 21:30, předpokládá pokročilejší znalost marketingových funkcí Facebooku
  • Druhý seminář se bude zabývat novinkou nazvanou Lookalike Audiences, která umožňuje zacílit podobné publikum, jako jsou vaši zákazníci. Řeč bude nejen o tom, jak funkce pracuje, ale i o tom, jak ji používat tak, aby byla co nejpřínosnější.

Via IF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Indiegogo: Úspěšný rok pro crowdfunding, více peněz za kratší čas

Je dost možné, že na rok 2012 se bude vzpomínat jako na rok, kdy se naplno rozjel crowdfunding. Alespoň soudě podle dat Indiegogo (ale i Kickstarteru), jedné z nejznámějších platforem pro nový způsob financování projektů. Kampaně probíhající na Indiegogo byly loni častěji úspěšné, dařilo se jim vybírat více peněz a celkově k tomu potřebovaly méně času.
Přečtěte si více

Události se na FB objeví i jako reklama ve feedu

Facebook provedl ve svých reklamních produktech dvě změny hodné pozornosti profesionálů. Předně, představil novou podobu reklam na události. Za druhé pak konečně do svých reklamních nástrojů přidal tzv. Grid Tool, nástroj, s jehož pomocí určíte, zda v obrázcích není příliš mnoho textu.