Facebook má nové centrum pro hledání nejlepších agentur a vývojářů

Takzvaní preferovaní marketingoví vývojáři jsou označením, jehož udělováním chce Facebook pomoci značkám snadno najít kvalitní agentury pro kampaně na sociální síti. Nyní se projekt dočkal dalšího zviditelnění a rozšíření. Facebook zřídil speciální web, kde lze mezi doporučenými dodavateli podrobně vyhledávat podle nejrůznějších kritérií včetně specializace a lokality.

Preferované marketingové vývojáře představila sociální síť v dubnu tohoto roku jako spojení dvou předchozích programů, kde byly odděleně vedeny konzultantské a vývojářské společnosti. Oba předchozí programy fungovaly na Facebooku poměrně dlouhou dobu a důvodem k jejich vytvoření byly špatné zkušenosti s nedostatečně kvalifikovanými agenturami, které se vůči klientům sice tvářily sečtěle, ale ne vždy kvalita jejich práce odpovídala tomu, co slibovaly. V některých případech dokonce Facebook musel kvůli nedodržování pravidel sáhnout k zakázání některých agentur nebo dokonce k omezení aktivity značek.

Preferovaní vývojáři jsou takoví developeři a agentury, kterým Facebook udělil speciální uznání, že s jeho platformou umí správně nakládat. Pro společnosti poptávající služby specializované na kampaně v největší sociální síti je toto uznání Facebooku důkazem, že u dané agentury se nemusí obávat problémů kvůli případnému nesouladu s pravidly a postupy, které Facebook vyžaduje. Navíc by uznání mělo být i důkazem kvalit dané agentury a schopností jejích lidí při tvorbě kvalitních kampaní. Pro agentury je tedy získání uznání od Facebooku nálepkou, která by je měla zvýhodňovat proti konkurenci.

Doporučení vývojáři byli vždy na stránkách Facebooku dohledatelní, nové centrum ale přináší další možnosti a větší přehlednost. Facebook jej uvedl během pondělka a k nalezení je na vlastní doméně facebook-pmdcenter.com. Obsahuje přes 260 vývojářů z více než 35 zemí světa, a to včetně tří ryze českých – brainz.czBrandz Friendz a Socialbakers. V seznamech lze vyhledávat podle lokality, kde agentury působí, podle jejich zaměření, specializace a dalších faktorů.

U každé agentury lze najít případové studie (pokud je poskytla), kontaktní údaje a další informace. Kromě toho PMD Center obsahuje také seznam partnerů, kteří se účastní programu Facebook Exchange, a seznam těch vývojářů s přístupem k Ads API, kteří prozatím nezískali uznání za preferovaného developera (Ads API je reklamní rozhraní Facebooku umožňující vytvářet pokročilé nástroje pro tvorbu a správu kampaní). I za tvorbou PMD centra stojí jeden z preferovaných vývojářů, londýnská agentura Gamaroff Digital.

Via Facebook

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Co když ‘lajkujete‘ na Facebooku úplně všechno?

Napadlo vás někdy, co by se stalo, kdybyste vyjádřili přízeň všemu, co vám Facebook nabízí? Ve Spojených státech už to někoho napadlo, a rovnou to vyzkoušel. Mat Honan z webu Wired lajkoval dva dny všechno, co mu sociální síť ukázala. Za 48 hodin se Mat upsal tisícům stránek.
Přečtěte si více

Facebook mění news feed. Chce víc článků, méně memů

Stejně jako v životě, platí herakleitovské "nevstoupíš dvakrát do téže řeky", i na Facebooku. Aby nám to sociální síť připomněla, oznámila včera další sérii změn řazení příspěvků v news feedu. Přibude článků a ubude memů, přibudou návrhy podobných článků, a v řazení bude nově hrát roli i to, kde se objevily nové komentáře od přátel.