Facebook koupil analytické Onavo a s ním i vstupenku do Izraele

První kancelář Facebooku v Izraeli bude v Tel Avivu. Sídlí tam totiž mobilní analytici Onavo, kteří se během víkendu stali součástí rodiny sociální sítě.

Za kolik si Facebook Izraelce koupil se jen spekuluje. Odhady se pohybují mezi jedním a dvěma sty miliony dolarů. Důvodů, proč zrovna mobilní firmy je mnoho. Facebook na mobily sází svou budoucnost a tečou mu z nich i docela velké peníze – za rok doslova ztrojnásobil svůj mobilní byznys. A Onavo může Facebooku poskytnout mnohem hlubší vhled do technologie měření mobilních služeb.

Akvizice Onava může zafungovat i na vývojáře. Mnohem více než byl třeba loňský nákup mobilního startupu Parse. A to i přesto, že Parse bylo první facebookovou placenou B2B službou. Navíc Onavo je víc než jen startup. Jde i o vstup na izraleský trh. O ten se Facebook snažil už při přetahování o mapaře z Waze, kteří nakonec přešli pod křídla Googlu.  Izrael nabízí totiž kvalitní lidi  a rozvinutou startupovou scénu, ze které často vystřelují velká jména.

Onavo vzniklo před třemi lety. Od investorů dosud získalo 13 milionů dolarů a peníze do něj nasypaly firmy jako Sequoia, Horizons Ventures, Motorola and Magma Venture Partners.

via TC

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak na LinkedIn: Rady nejznámějšího českého lovce

Surfování na sociálních sítích jako hlavní náplň pracovního dne má stále víc personalistů. LinkedIn, prostor připravený přesně pro ně, má ale svá pravidla. Jak ho využít co nejlépe a jak zbytečně neuniknout pozornosti surfujících personalistů? Přinášíme pět dobrých rad pro headhuntery a pět pro uživatele. Podělil se o ně Josef Kadlec, "Bad Boy of LinkedIn Recruitment".
Přečtěte si více

Jak na facebookové hashtagy – první tipy a triky

Facebook minulý týden představil hashtagy, po vzoru Twiteru a dalších sociálních sítí. Jde o skvělý nástroj, jak zviditelnit své příspěvky uživatelům, kteří se zajímají o naše téma. Zároveň je ale třeba dodržovat určitá pravidla a některých věcí se vyvarovat. Přinášíme základní informace a několik doporučení, které vám pomohou s hashtagy lépe pracovat.