Facebook inzerentům prozradí umístění Sponsored Stories v News Feedu

Není asi příliš překvapivé, že Sponsored Stories v News Feedu, ať už na mobilech nebo desktopu, jsou tím úspěšnější, čím výše se mezi příspěvky nacházejí. Facebook nyní zadavatele informuje, na jaké pozici se jeho reklama v průměru zobrazovala.

Není to ale jediná nová metrika, kterou Facebook zavedl. U všech Sponsored Stories obsahujících kombinované zacílení do postranního sloupce i News Feedu bude nyní možné odděleně prozkoumat jejich výkonnost, což dříve možné nebylo. Ani nyní sice nebude oddělena mobilní verze od reklam zobrazených na počítačích, zobrazuje se ale celkový počet zobrazení v News Feedech, počet prokliků, proklikovost a cena. Průměrné umístění reklamy v News Feedu udává průměrnou pozici, na níž se placené sdělení umístilo, počítáno shora od jedné.

Metriky pro měření výkonnosti v News Feedu

Bez této novinky mohli sice zadavatelé od června zaměřit jednou reklamou News Feed i postranní sloupce, neviděli ale, jaké výkonnosti dosáhla v různých umístěních. Nově zavedené oddělení metrik pravděpodobně bude mít za následek zvýšení poptávky po reklamě přímo v přehledu příspěvků od přátel a značek, neboť je obecně výkonnější. Tím by se, vzhledem k omezenému prostoru pro její zobrazení, zvýšila i její cena. Vydělat by tedy mohli nejen zadavatelé, kteří budou moci zase o něco lépe měřit a optimalizovat své kampaně, ale i Facebook, kterému by reklama v News Feedu vynesla o něco víc.

Via IF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak vysvětlit existencialismus pětiletému? Populární formát zamířil na YouTube

Léta práce a spousta investic do původního obsahu se YouTube začínají vyplácet - stává se přirozeným nástrojem a partnerem pro všechny, kdo chtějí šířit nové originální video série a televize jim připadá příliš staromódní. Svůj kanál rozjíždí oblíbená sociální síť Reddit, novou sérii chystá Ridley Scott a nový zábavný pořad speciálně o YouTube startuje i "zlý muž" Simon Cowell.
Přečtěte si více

Nej sociální a mobilní kampaně: I Facebook může být nóbl

Napadlo by vás někdy odmítat fanoušky na Facebooku proto, že pro vaši značku nejsou dost dobří? Některé značky se nebojí odlišit velice svéráznými metodami, jak ukazuje náš další výběr zajímavých kampaní poslední doby. Minule jsme se věnovali speciálně Twitteru, tentokrát dostal nejvíce prostoru Facebook a sekunduje mu Instagram.
Přečtěte si více

Pravidelně, cíleně, připraveně. O komunikaci z e-Business Fora

Lidi nakupování na internetu baví a víc než na cenu dají na své zkušenosti s e-shopy a jejich komunikací. Jak ji tedy vylepšit a jak zákazníky zaujmout, zvýšit jejich loajalitu, jak často komunikovat na sociálních sítích a jaká je jejich budoucnost? Konference e-Business Forum nabídla svůj pohled na to, jak přesvědčit zákazníky díky lepšímu online marketingu.