Facebook inzerentům prozradí umístění Sponsored Stories v News Feedu

Není asi příliš překvapivé, že Sponsored Stories v News Feedu, ať už na mobilech nebo desktopu, jsou tím úspěšnější, čím výše se mezi příspěvky nacházejí. Facebook nyní zadavatele informuje, na jaké pozici se jeho reklama v průměru zobrazovala.

Není to ale jediná nová metrika, kterou Facebook zavedl. U všech Sponsored Stories obsahujících kombinované zacílení do postranního sloupce i News Feedu bude nyní možné odděleně prozkoumat jejich výkonnost, což dříve možné nebylo. Ani nyní sice nebude oddělena mobilní verze od reklam zobrazených na počítačích, zobrazuje se ale celkový počet zobrazení v News Feedech, počet prokliků, proklikovost a cena. Průměrné umístění reklamy v News Feedu udává průměrnou pozici, na níž se placené sdělení umístilo, počítáno shora od jedné.

Metriky pro měření výkonnosti v News Feedu

Bez této novinky mohli sice zadavatelé od června zaměřit jednou reklamou News Feed i postranní sloupce, neviděli ale, jaké výkonnosti dosáhla v různých umístěních. Nově zavedené oddělení metrik pravděpodobně bude mít za následek zvýšení poptávky po reklamě přímo v přehledu příspěvků od přátel a značek, neboť je obecně výkonnější. Tím by se, vzhledem k omezenému prostoru pro její zobrazení, zvýšila i její cena. Vydělat by tedy mohli nejen zadavatelé, kteří budou moci zase o něco lépe měřit a optimalizovat své kampaně, ale i Facebook, kterému by reklama v News Feedu vynesla o něco víc.

Via IF

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook radí, jak si chránit soukromí před vyhledáváním v Graph Search

V souvislosti s novým vyhledáváním Facebooku nazvaným Graph Search se opět a znovu ukázalo, jak jsou někteří uživatelé neopatrní pokud jde o nastavení soukromí na sociální síti. Facebook proto speciálně v souvislosti s vyhledáváním vydal nový příspěvek na svůj blog, kde radí základní způsoby, jak předejít vyhledatelnosti věcí, které by si uživatel raději nechal pro sebe.