Facebook for Business – sociální síť otvírá nové centrum pro marketéry

Mezi zdroji, které lze využít pro seznámení se s fungováním reklamy a marketingu na Facebooku, koncem minulého týdne došlo k jedné změně. Největší sociální síť spustila novou verzi stránky Facebook for Business. Ta by měla naučit podnikatele, kteří nemají s Facebookem tolik zkušeností, základní praktiky v marketingu přes největší sociální síť.

Nová podoba stránky Facebook for Business především nahradí blog Facebook Studio jako hlavní zdroj informací o marketingových novinkách na sociální síti. Facebook Studio bude i nadále fungovat, těžiště informování veřejnosti se ale přesune na nový blog na stránce pro podniky.

Stránka by se se svou novou podobou měla v nadcházejících týdnech a měsících stát centrem informací a inspirace k tomu, jak s Facebookem z pozice podnikatelů zacházet. Přesun marektingových informací na novou stránku je podle Facebooku součástí probíhajícího zjednodušování a zpřehledňování nabídky marektingových a reklamních produktů.

Nasměrování podle obchodních cílů

Těm, kdo se v marketingu na největší sociální síti prozatím tolik neorientují, může pomoci především nový způsob navigace k těm správným reklamním produktům. Ten návštěvníky nasměruje podle toho, jakých cílů chtějí aktivitou na sociální síti dosáhnout. Nabízí přitom tyto cíle:

  • zvýšení prodejů v kamenném obchodě
  • zvýšení online prodejů
  • spuštění nového produktu
  • zvýšení povědomí
  • zviditelnění aplikace

Každá z navazujících sekcí obsahuje v několika krocích návod, jak a s pomocí kterých produktů na svém cíli pracovat. Pro zkušenější může být přínosné, že navigovat je při rozmýšlení ideální strategie možné i přímo podle reklamních produktů nebo také podle odvětví činnosti. Pro ty, kdo s Facebookem již umí dobře, a pouze hledají inspiraci, může zase posloužit sekce věnovaná case studies na největší sociální síti.