Facebook Exchange zvýšil nabídku této reklamy čtyřikrát

Službu Facebook Exchange uvedla sociální síť před letními prázdninami. Od té doby se již objevila první data a nástroj byl vyveden z bety. Přesto ale o jeho velikosti a výkonnosti jsou jen velmi kusé informace a report o FBX nebyl ani součástí dokumentů o výsledcích hospodaření za třetí čtvrtletí. O to víc je třeba se při snaze identifikovat přínos tohoto nástroje chytat i těch nejdrobnějších zmínek a detailů, které se o exchange reklamě největší sociální sítě objeví.

Nyní se jedna taková zmínka objevila, když na adresu Facebook Exchange pronesla šéfka prodejů Facebooku Carolyn Everson toto: „Myslíme si, že pravděpodobně zečtyřnásobil trh, pokud jde o celkový počet možných zobrazení.“

Jinými slovy, Facebook Exchange zvýšil na čtyřnásobek maximální možnou nabídkou exchange reklamy na trhu. To ale neznamená, že se stejným způsobem zvýšila i poptávka po ní, a že tedy potenciální imprese jsou plně vyčerpány. Everson tak hovoří spíše o potenciálu, který nástroj má, než o současném stavu, který zcela jistě do zečtyřnásobení prodejů bude mít hodně daleko. Everson potom uzavřela tím, že Facebook Exchange dosahuje prozatím lepších výsledků než Google Exchange, podobný nástroj konkurenčního Googlu.

Via BI