Facebook Exchange hlásí 7 miliard zobrazení denně, má nového partnera

Retargeting reklama Facebooku funguje dost dobře na to, že ji poprvé spustil teprve před několika měsíci. Dokonce tak dobře, že denně projdou přes Facebook Exchange miliardy reklamních slotů. Sociální síť také představila nového partnera, tentokrát s příjemným bonusem – údaji o vyhledávání uživatelů.

Facebook Exchange (FBX) spustil Facebook po několikaměsíčním testování teprve tento rok v září. Již nyní podle serveru AdExchanger mluví reporty o denním objemu obchodovaných reklamních slotů přes 7 miliard, samozřejmě v součtu všech reklamních partnerů Facebooku. To je podle blogu MarketingVox zhruba 2,5 miliardy dolarů ročně za každý dolar CPM ceny reklamy, která přes FBX prochází. Odhadem by mohlo jít i o dvouciferný procentuální podíl na americkém trhu s tímto typem reklamy.

Zpráva přichází v souvislosti s tím, že Facebook přidal mezi své reklamní partnery pro FBX další společnost. V pořadí je již jedenáctou a jde o retargeting agregátor uživatelských dat Chango. Chango nabízí nejen běžnou reklamu, ale hlavně reklamu založenou na historii uživatelova vyhledávání. Společnost má dle AdExchangeru profily 300 milionů obyvatel Severní Ameriky s více či méně obsáhlou historií vyhledávání z Googlu, Bingu a Yahoo.

V systému FBX půjde o prvního partnera, který dokáže cílit uživatele Facebooku nejen podle navštívených stránek a aktivity na nich, ale také podle údajů z historie jejich vyhledávání. Pro Facebook a hlavně pro ty, kdo reklamu na něm kupují, jde o další přidanou hodnotu reklam ve Facebook Exchange. Cílit lze i podle vyhledávání, která uživatel provedl doslova během posledních chvil, a zadavatelé se tak nově i v rámci Facebooku dostanou na cílení podle velmi aktuálně projeveného úmyslu uživatelů.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook v grafice ukázal, co se stane po nahlášení obsahu

Stovky lidí rozdělených do několika specializovaných týmů zaměstnává Facebook proto, aby reagovali na hlášení uživatelů týkající se závadného obsahu nebo chování. Pro lepší ilustraci Facebook vytvořil diagram, který fungování celého systému ve zjednodušené podobě znázorňuje, a podělil se o některé nové informace.
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Zabijte mě!

Nejhorší na vybírání memů každý týden nejsou ty hodiny strávené online probíráním kravin a blbostí. Nejhorší je každý týden vymyslet, co mají ty nesmysly alespoň trochu společného. Sex má svoje místo předplacené na věčnost, zvířátka taky, utahování si z náboženství taky, u nás je stálým hostem i prezident. Tenhle týden je prostě bez speciálních událostí, i tak je to ale samozřejmě docela legrace, že jo..