Facebook Exchange hlásí 7 miliard zobrazení denně, má nového partnera

Retargeting reklama Facebooku funguje dost dobře na to, že ji poprvé spustil teprve před několika měsíci. Dokonce tak dobře, že denně projdou přes Facebook Exchange miliardy reklamních slotů. Sociální síť také představila nového partnera, tentokrát s příjemným bonusem – údaji o vyhledávání uživatelů.

Facebook Exchange (FBX) spustil Facebook po několikaměsíčním testování teprve tento rok v září. Již nyní podle serveru AdExchanger mluví reporty o denním objemu obchodovaných reklamních slotů přes 7 miliard, samozřejmě v součtu všech reklamních partnerů Facebooku. To je podle blogu MarketingVox zhruba 2,5 miliardy dolarů ročně za každý dolar CPM ceny reklamy, která přes FBX prochází. Odhadem by mohlo jít i o dvouciferný procentuální podíl na americkém trhu s tímto typem reklamy.

Zpráva přichází v souvislosti s tím, že Facebook přidal mezi své reklamní partnery pro FBX další společnost. V pořadí je již jedenáctou a jde o retargeting agregátor uživatelských dat Chango. Chango nabízí nejen běžnou reklamu, ale hlavně reklamu založenou na historii uživatelova vyhledávání. Společnost má dle AdExchangeru profily 300 milionů obyvatel Severní Ameriky s více či méně obsáhlou historií vyhledávání z Googlu, Bingu a Yahoo.

V systému FBX půjde o prvního partnera, který dokáže cílit uživatele Facebooku nejen podle navštívených stránek a aktivity na nich, ale také podle údajů z historie jejich vyhledávání. Pro Facebook a hlavně pro ty, kdo reklamu na něm kupují, jde o další přidanou hodnotu reklam ve Facebook Exchange. Cílit lze i podle vyhledávání, která uživatel provedl doslova během posledních chvil, a zadavatelé se tak nově i v rámci Facebooku dostanou na cílení podle velmi aktuálně projeveného úmyslu uživatelů.

Total
0
Shares
Další články