Facebook Credits nově jako odměna pro spotřebitele

Když byla společnost Deal United v roce 2007 založena, soustředila se zprvu na agregování nabídek prodejců pro tvůrce her. Idea byla taková, že hráčům bude umožněno zaplatit za virtuální zboží tím, že si koupí něco úplně jiného. Během tohoto roku se pak startup stal jednou ze dvou evropských společností, které pomáhaly Facebooku shánět nabídky do jeho služby Deals. Od této úzké spolupráce byl k současné novince již jen krůček.

Nová služba Credits Rewards, kterou Deal United oznámilo, nabídne značkám možnost odměňovat aktivitu zákazníků přidělením Facebook Credits. Kredity bude možné rozdávat za registraci, přihlášení k newsletteru, vyplnění dotazníku, nákup, přivedení dalších uživatelů nebo jakoukoliv jinou činnost, ke které bude marketingové oddělení společnosti chtít svoje zákazníky motivovat. Kolik kreditů značky za tyto úkony přidělí bude samozřejmě na nich.

Je zřejmé, že služba bude o to populárnější, o co populárnější platební metodou se Facebook Credits stanou. V současnosti přchází v úvahu především pro ty, kdo prodávají virtuální zboží či služby. Nejenže tak svoje zákazníky odmění, ale navíc jim rovnou dají možnost, aby získané kredity u nich opět utratili.

Via AF