Facebook chce znát názor uživatelů na News Feed

Od chvíle, kdy Facebook spustil novou verzi homepage, uplynulo již téměř čtvrt roku. Zvykli jste si? Tuto otázku pokládá sám Facebook svým uživatelům prostřednictvím selektivní ankety, která byla zobrazena vybraným uživatelům podle blíže neurčeného klíče. Facebook každopádně působí trochu neuroticky, nebo chcete-li vynalézavě, co se jejich pojetí feedu týče. Od kompletního přehledu veškerých aktivit se posunul k personalizaci, což je možná větší sousto, než čekal.

Správně udělaná personalizace je více než obtížný úkol. Je anketa řešením pro problémy, které si na sebe Facebook přivolal? To je otázka, na kterou zatím odpověď neznáme, otázky kladené na téma „potíží se sledováním všech zpráv v News Feedu“ však napovídají, že Facebook tuší něco zlého.

Bez dalšího komentáře vás jen odkážeme na původní zprávu serveru TechCrunch, kde najdete obrázky s celou anketou v původním znění.