Konec dohadů. Facebook bude sdílet informace o uživatelích podle zemí

Zjistit, kolik uživatelů má Facebook v jaké zemi, bylo doposud možné jen díky firmám jako jsou čeští SocialBakers. Facebook chce ale situaci napravit. Zveřejnil první lokální počty svých uživatelů pro Velkou Británii a Spojené státy a další země mají následovat.

Kolik má Facebook uživatelů v jaké zemi? To je otázka, na kterou ještě před několika lety nebylo snadné najít rychle odpověď. Situaci napravili čeští Socialbakers, tehdy Facebakers, a několik dalších firem, které začaly přehledně a na jednom místě agregovat data z nástroje Facebooku pro cílení reklamy.

Není ovšem žádným velkým tajemstvím, že tato data nejsou úplně stoprocentně spolehlivá. Jiné a lepší údaje o lokálních počtech uživatelů největší sociální sítě ovšem k dispozici prozatím nebyly. Nastíněná situace by se měla v průběhu následujících měsíců změnit. Facebook totiž chce začít počty uživatelů v jednotlivých zemích pravidelně zveřejňovat.

Začal s Velkou Británií a Spojenými státy, podle Johna Constina z TechCrunche ale cílem je poskytovat informace o všech zemích, kde sociální síť má uživatelskou základnu. Celkem bude Facebook ke každé zemi zveřejňovat 4 klíčové statistiky – počet měsíčně aktivních uživatelů (MAU Total), počet denně aktivních uživatelů (DAU Total), počet měsíčně aktivních mobilních uživatelů (MAU Mobile) a počet denně aktivních mobilních uživatelů (DAU Mobile).

Prozatím zveřejněná čísla jsou tato:

USA

  • MAU Total: 179M
  • DAU Total: 128M
  • MAU Mobile: 142M
  • DAU Mobile: 101M

Velká Británie

  • MAU Total: 33M
  • DAU Total: 24M
  • MAU Mobile: 26M
  • DAU Mobile: 20M

Informace o ostatních zemích začne Facebook zveřejňovat, až budou jeho týmy připravené. Jak dlouho to bude trvat zatím sociální síť nijak neupřesnila.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Změna. Placené příspěvky si na Facebooku najdou i nefanoušky

Pokles akcií Facebooku po vstupu na burzu bude podle všeho mít vliv i na koncové uživatele. Ve snaze zvrátit nedůvěru investorů Facebook přichází se stále novými reklamními formáty, s nimiž se postupně odchyluje od své původní neagresivní strategie. Nejnovějším krokem je testování možnosti zaplatit si za šíření příspěvků i mezi nefanoušky.
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Amerika bez peněz

Americká vláda nemá peníze na běžný provoz a v podstatě ze dne na den přestaly fungovat veškeré úřady. To se samozřejmě nemohlo obejít bez patřičných posměšných reakcí. Nebojte se ale ničeho, nechybí ani tradiční várka obvyklých nesmyslů.
Přečtěte si více

Všechny podstatné změny na Facebooku za poslední měsíc

Marketing na Facebooku má sám o sobě svá úskalí, na která je třeba dávat pozor. Situaci ale dále komplikuje to, že se neustále průběžně mění, jak se vedení snaží přizpůsobovat tomu, co podle něj chtějí uživatelé, a co zároveň společnosti přinese největší příjmy. Proto přinášíme stručný přehled toho, co se změnilo během měsíce března, a podobné shrnutí přineseme každý měsíc.