Dostaňte Neila Armstronga znovu na Měsíc díky Twitteru

Když minulý měsíc odešel nejznámější astronaut světa Neil Armstrong, který jako první v historii lidstva stanul na povrchu Měsíce, mnoho lidí mu přes web vyjadřovalo svou úctu. Nyní tak můžete učinit ještě jednou a s projektem One Small Tweet se zároveň můžete podílet na jeho poslední cestě k Měsíci.

Na Měsíc to ze Země máme nějakých 384 tisíc kilometrů, což v americkém měrném systému je o kousek méně než 239 tisíc. Celou tuto vzdálenost museli Armstrong a jeho kolega kosmonaut Buzz Aldrin urazit vesmírným prostorem, aby se 20. července 1969 mohli projít po měsíčním povrchu. Projekt One Small Tweet chce zapojit veřejnost, aby se na cestě kosmonautů na největší zemskou oběžnici podílela odesíláním tweetů.

One Small Tweet

Každý tweet, který publikujete s hashtagem #onesmalltweet, posune vesmírnou loď o 100 mil směrem k vytouženému měsíčnímu povrchu. Každý takový tweet bude také na webu publikován, a to na spojnici Země a Měsíce v té části cesty, kterou díky němu Armstrongův vesmírný modul urazil. Cílem je dostat kosmonauta na Měsíc jako symbolickou připomínku jeho hrdinství.

Pokud se na připomenutí života nejznámějšího kosmonauta všech dob chcete podílet také, není nic jednoduššího, než odeslat jeden tweet i za sebe. Za akcí stojí John F. Kennedy Library and Museum in New York s pomocí agentury Martin Agency.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Zynga ve třetím čtvrtletí tratila, akcie šly přesto nahoru

Po společnostech jako Google, Facebook či Yahoo ukázala výsledky hospodaření také problémová Zynga, tvůrce Farmville a dalších slavných sociálních her. Nejen odchod přebytečných zaměstnanců, ale i vyšší příjmy než se očekávalo měly pravděpodobně na svědomí, že její akcie si včera po uzavření burz polepšily.
Přečtěte si více

Pew Research: Uživatelé Facebooku si od sítě dávají i několikatýdenní pauzy

Jaké jsou návyky uživatelů Facebooku? Proč se síti někteří z nich dočasně vyhýbají? Kolik amerických neuživatelů plánuje v budoucnu účet na Facebooku založit? A chtějí uživatelé čas omezovat, nebo ho na největší sociální síti hodlají naopak trávit víc? I na tyto otázky odpovídá aktuální studie od Pew Research & American Life Project.
Přečtěte si více

Co přitáhne followery? Pozitivní, informativní a cílené tweety

Unikátní patnáctiměsíční studie odborníků z amerického Georgia Institute of Technology zkoumala, jak se obsah tweetů a profilu odráží na růstu počtu followerů. Výsledky jsou hodně zajímavé, podařilo se mimo jiné prokázat, že vyhrávají informativní pozitivně laděné tweety, které jsou sofistikovaně psané a obsahují málo hashtagů.