Do streamu příspěvků v LinkedIn míří pracovní inzeráty

Pokud sháníte práci, možná vám velmi brzy ulehčí situaci staronové reklamy Sponsored Jobs na LinkedIn. Alespoň v případě, že je budou používat ti zaměstnavatelé, kteří pro vás jsou relevantní.

Proč staronové? Reklamy Sponsored Jobs jsou totiž již staršího data, sociální síť je zavedla již v říjnu minulého roku. Od včerejška k nim ale přibyla jedna zajímavá novinka. Jde o jejich nové umístění ve streamu novinek, tzv. LinkedIn feedu, obdobě známého news feedu z populárnějšího Facebooku.

Díky svému umístění ve feedu novinek se reklamy zároveň dostanou i na mobily. Na těch mají podle prvních experimentů 4x vyšší engagement, než jakého dosahují na desktopu.

sponsored-jobs

Jako první se nového umístění starých reklam dočkali včera anglicky mluvící uživatelé. K ostatním by se novinka měla dostat postupně během následujících týdnů.