Do mobilní reklamy na aplikace se pouští i Twitter

Facebook možná připravuje mobilní reklamní síť, Twitter tu svou ale už má. Jde o reklamní síť MoPub, kterou Twitter koupil loni v září. Ta se nyní stala součástí nejnovější sady reklamních nástrojů na Twitteru, která by měla pomoci developerům zviditelnit jejich aplikace a Twitteru zvýšit příjmy.

Nový reklamní formát bude kombinací zvýhodněného tweetu a Twitter Card, uspořádaných do jednoho celku, který zadavatelům slibuje interaktivní a nativní reklamní jednotku. Twitter novinku v posledních týdnech testoval s omezeným počtem partnerů, jejichž výsledky prý byly „slibné“.

image-app-card-screenshots-5

Novou reklamu navíc bude možné cílit nejen na 240 milionů aktivních uživatelů Twitteru, ale i na uživatele reklamní sítě Twitter Publisher Network. S pomocí mobilní reklamní exchange platformy MoPub, která pokrývá měsíčně asi miliardu zařízení s Androidem a iOS a kolem 130 miliard reklam, tak budou se stejnou reklamou a ze stejného rozhraní moci zadavatelé zacílit i na publikum mimo Twitter. Reklamním rozhraním pro správu reklam na Twitteru i mimo bude adresa ads.twitter.com.

Reklamní síť Twitteru bude prozatím přístupná pouze ve Spojených státech, a to v rámci veřejné bety.