Do mobilní reklamy na aplikace se pouští i Twitter

Twitter v poslední době napodobuje Facebook nejenom v designu. Mikroblogovací sociální síť představila minulý týden sadu nových nástrojů, které tvůrcům aplikací umožní reklamu na Twitteru i v jeho reklamní síti.

Facebook možná připravuje mobilní reklamní síť, Twitter tu svou ale už má. Jde o reklamní síť MoPub, kterou Twitter koupil loni v září. Ta se nyní stala součástí nejnovější sady reklamních nástrojů na Twitteru, která by měla pomoci developerům zviditelnit jejich aplikace a Twitteru zvýšit příjmy.

Nový reklamní formát bude kombinací zvýhodněného tweetu a Twitter Card, uspořádaných do jednoho celku, který zadavatelům slibuje interaktivní a nativní reklamní jednotku. Twitter novinku v posledních týdnech testoval s omezeným počtem partnerů, jejichž výsledky prý byly “slibné”.

image-app-card-screenshots-5

Novou reklamu navíc bude možné cílit nejen na 240 milionů aktivních uživatelů Twitteru, ale i na uživatele reklamní sítě Twitter Publisher Network. S pomocí mobilní reklamní exchange platformy MoPub, která pokrývá měsíčně asi miliardu zařízení s Androidem a iOS a kolem 130 miliard reklam, tak budou se stejnou reklamou a ze stejného rozhraní moci zadavatelé zacílit i na publikum mimo Twitter. Reklamním rozhraním pro správu reklam na Twitteru i mimo bude adresa ads.twitter.com.

Reklamní síť Twitteru bude prozatím přístupná pouze ve Spojených státech, a to v rámci veřejné bety.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

LinkedIn pro váš business: Jde to?

LinkedIn jako nástroj pro hledání zaměstnanců a budování jména firmy, nebo i prodejní kanál? Konference LinkedIn – nástroj pro vás business představila, kdo na tuto sociální síť chodí, co tam hledá a jak ho oslovit. Jenže vytvořit na síti takovou kampaň, která by byla úspěšná, není jen o poznání cílové skupiny. Na konferenci o LinkedIn jsme se těšili: je to jedna z mála akcí, která se věnuje u nás trochu opomíjené síti. Tak se seznamte.