Diskuzní vlákna dorazila na Facebook, nakonec i pro menší stránky

Jak Facebook slíbil, tak (skoro) učinil: diskuze na stránkách se nyní umí dělit do vláken. Sociální síť se odchýlila pouze ve dvou věcech – funkce měla být od pondělí k dispozici pro všechny stránky s více než 10 tisíci fanoušků, u nás se tak stalo až v úterý a podle všeho se novinka týká i menších stránek. Jestli jste svou stránku ještě nekontrolovali, běžte se podívat, co tam na vás čeká.

Původní hranice 10 tisíc fanoušků nakonec nejspíš byla odstraněna úplně, protože se nám možnost aktivovat diskuzní vlákna nabídla na všech stránkách, které spravujeme, bez ohledu na počet fanoušků. Funkci jsme tak mohli začít využívat na stránkách se 12 tisíci, 6 tisíci, 1500 i jen několika stovkami fanoušků. Možnost najdete pod trochu zvláštním označením “odkazy pro konverzaci” při návštěvě stránky hned nahoře, mezi panelem pro správu a úvodní fotografií.

Funkce znamená jednoduše to, že když budete odpovídat na konkrétní komentář, bude se následná diskuze řadit pod něj. Řada lidí ji, jak je na Facebooku zvykem, měla k dispozici již delší dobu, minulý týden pak byl její příchod oznámen oficiálně a při té příležitosti jsme se jí také věnovali podrobněji.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nová loga, nové reklamy. Všechny důležité změny na Facebooku za duben

Nové logo Facebooku, nové typy reklamy včetně videa za milion dolarů, nové možnosti cílení včetně hloupých telefonů, nový vzhled na mobilech, emotikony a několik zjednodušení. V dubnu Facebook marketéry šetřil o něco víc než o měsíc dříve, přesto se ale objevila řada věcí, které by vás minout neměly, pokud vás marketing na největší sociální síti jakýmkoliv způsobem živí.
Přečtěte si více

Pozvánka: První konference o multikanálovém prodeji

ADMAZ a agentura Dark Side pořádají první konferenci o multikanálovém prodeji v České republice s podtitulem "Nové cesty v oslovení zákazníka aneb marketing, sales, e-commerce, zásilkový obchod a multikanálový přístup efektivně". Konference je určena především marketérům, šéfům značek, lidem z obchodu, managementu a podnikatelům obecně.