Digsby: klient, který integruje Facebook na plochu

Marketéři by měli zbystřit. Víceprotokolový klient Digsby nově dovoluje uživatelům sledovat Facebook feed přímo z plochy, což se může dlouhodobě promítnout pozornějším přístupem – přesně, jak si reklama žádá.

Klient Digsby z dílny dotSyntax je víceprotokolový a vedle tradičních IM protokolů (ICQ, Jabber, Google Talk atd.) obsahuje také podporu pro email a sociální sítě. Během posledních dní zaznamenává Digsby nebývale rychlý vzestup na poli, kde o konkurenci rozhodně není nouze – stačí zmínit úspěšné klienty Miranda, Trillian, QIP atd.

Díky Digsby mohou uživatelé Facebooku aktualizovat svůj status, komentovat aktivitu přátel či se věnovat fanouškovským stránkám, to všechno přitom bez nutnosti spouštět prohlížeč. Marketingové aktivity na Facebooku jsou na obrovském vzestupu a služby jako Digsby mohou znamenat ještě větší provázanost značek a spotřebitelů.

Není to jen o Facebooku

Vedle FB podporuje Digsby také Twitter, MySpace a LinkedIn, uživatelé tak mohou spravovat své účty na sociálních sítích daleko snáz. Že jde bez debat o krok správným směrem potvrzuje poslední výzkum Nielsen Online – Facebook je po Googlu, Microsoftu a Yahoo čtvrtým nejnavštěvovanějším online střediskem a v srpnu 2009 jej navštívilo 103 miliónů unikátních uživatelů.

Dotaz do pléna: co říkáte na posun, který Digsby představuje? Jak mohou marketingoví pracovníci využít potenciál, který nabízí?

Digsby

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Potřebujete trochu nakopnout? Podívejte se na kampaň oslavující podnikání

Robert Scoble, Alexis Ohanian, Ted Rheingold a víc než 20 dalších hvězd technologického světa zazářilo v nesmírně pozitivním videu Lucky Ones, které oslavuje radosti a strasti podnikatelského života a startupů obzvláště. Pokud na vás tedy zrovna doléhají pochybnosti nebo zkrátka jen nemáte svůj den, v jejich společnosti zaručeně pookřejete.