Další milník pro Twitter, oznámil příchod následníka britského trůnu

Vatikán oznamuje zvolení papeže bílým kouřem z komína, britská královská rodina už je pokrokovější. Narození potomka oznámila světu přes Twitter. Malý princ pobláznil i celý Facebook.

Kate Middelton má splněno. Porodila syna, a to se ve šlechtických rodech počítá i v dnešní době. Twitterový účet, pojmenovaný podle jejich oficiální londýnské rezidence, se také činil a trhal své rekordy v retweetování. Zároveň ušetřil Kate dotěrných kamer a foťáků, kterých si v nejbližších dnech užije víc než dost. Svět přitom o nic nepřišel.

Královské robě se dokázalo během první hodiny svého života stát součástí víc než milionu postů na Facebooku. Nejčastěji se nad ním rozplývaly ženy mezi 25 a 34 lety.  I když vlastně obecně ženy všech věků. Zajímalo by nás ale, jak se do první pětky dokázali vklínit mladí kluci (18-24 let). Nejvíc to prožívali samozřejmě v Británii a ve Spojených státech.

 

 

 

 

 

 

Samozřejmě o narození nového člena královské rodiny byla obeznámena celá otitulovaná skupinka aristokratů.

 

Nejdůležitější tweet přesdílelo devět tisíc lidí během prvních dvaceti minut. Jedním z uživatelů byl i správce oficiálního účtu Královské rodiny – @BritishMonarchy. Ten zároveň posílil věrohodnost zprávy i fotografií oficiálního, off-line oznámení, na Instagramu.

Stejně jako pro mladou vévodkyni je úspěšný porod velkou událostí i pro Twitter. Po arabském jaru jde totiž o další velkou akci, která ukáže jeho rychlost a univerzálnost ve srovnání s klasickými médii.

Hashtagy #itsaboy a #royalbabyboy ovládly sociální síť během několika okamžiků po porodu. Zároveň zájemci o sázky mohou sledovat tipy na jméno malého prince.

Se svou troškou do mlýna přišel i britský Google. Kdo by chtěl poslat oficiální blahopřání, tak neváhejte.

via Mashable

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Pew Research: Uživatelé Facebooku si od sítě dávají i několikatýdenní pauzy

Jaké jsou návyky uživatelů Facebooku? Proč se síti někteří z nich dočasně vyhýbají? Kolik amerických neuživatelů plánuje v budoucnu účet na Facebooku založit? A chtějí uživatelé čas omezovat, nebo ho na největší sociální síti hodlají naopak trávit víc? I na tyto otázky odpovídá aktuální studie od Pew Research & American Life Project.
Přečtěte si více

Proč jsou mobilní uživatelé pro Twitter cennější a kdo jich má nejvíc

Rozsáhlá studie Compete zkoumala, jak si ve srovnání s ostatními vedou ti uživatelé Twitteru, kteří službu používají primárně mobilně. Ukázalo se, že Twitter používají mnohem častěji, více pracují s obsahem a jsou všeobecně lepším cílem pro sociální marketéry. Do jisté míry omezující naopak může být nižší věk. Současně vyšel již třetí díl pravidelné infografiky věnované tomu, které internetové služby jsou nejvíce mobilní.
Přečtěte si více

YouTube hodnotí své původní kanály, znovu podpoří třetinu

Je tomu rok, co portál YouTube představil svůj plán jak s pomocí speciálních kanálů s originálním původním obsahem přiblížit své služby tradiční televizi. Nyní přišel čas prvního zúčtování. Investice budou pokračovat do přibližně 30 až 40 procent z tehdy zřízených kanálů, což se blíží úspěšnosti televizních pořadů.