Čtení na víkend – Agentura vydala e-book Jak spravovat svojí firemní stránku

Další digitální agentura a další návod na to, jak spravovat facebookovou stránku. Tentokrát ve formě e-booku. Kluci a holky z X51 dali dohromady třináct tipů k tomu, aby vaše firemní stránka fungovala co nejlépe a zároveň vás to nestalo moc práce.

E-book, vaše lehké baboletní čtení na víkend je ke stažení na agenturních stránkách. Ústředním motivem celé publikace je především varování nebo vlastně výzva – nenakupujte facebookové fanoušky.

Agentura  staví na vlastních zkušenostech. Jak nám napsal její spoluzakladatel Tomáš Mužík, u svého prvního projektu nakoupil tisícovku fanoušků. Ale zbytečně.  “Stále jsem doufal, že se mi podaří stránku postupně aktivovat a následně zpeněžit, ale po několika dalších měsících marného snažení, jsem stránku smazal. Nehodlal jsem dále plýtvat časem ani finančními prostředky. Peníze a čas, který jsem do stránky investoval, mi za 6 měsíců nepřineslo jedinou objednávku,” tvrdí dnes Mužík.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Když nereagujete dost rychle, internet vás vždycky doběhne. Podívejte na příběh mrtvého mývala, hvězdy Twitteru

Není už novinka, že ve chvíli, kdy lidé něco potřebují vyřešit, obracejí se na sociální sítě. Zkusil to i Jason Wagar, obyvatel Toronta, když žádal město o to, aby se postaralo o mrtvého mývala ležícího na chodníku. Vybral si Twitter. Zastupitelé Toronta sice jako podle příručky zareagovali na síti okamžitě, jenže reálná akce měla výrazné zpoždění. Ještě 14 hodin ležel mýval bez hnutí na rušné ulici. Zato jeho sociální život se teprve rozběhl. A během pár hodin si nebožtík vysloužil květiny, svíčky, pomníček a nakonec i sochu. Zatím jen z másla, ale kdo ví…