Boj o voliče začíná na sociálních sítích a velmi nezvyklý koncept zvolila ČSSD. Před představením samotného programu strana na svém Facebooku představila Spoiler – tedy #socdance. Svou cílovou skupinu ovšem nějak nechytla.
Protože jejich program je prý nejlepší zárukou dobrého života pro lidi v České republice, zvolila strana vizuál hráčů rugby z Nového Zélandu předvádějící tradiční tanec Haka. Paralelu hledáme docela marně.
Nenašli ji ani uživatelé sociálních sítí.
Po kritice ze sociálních sítí a od některých influencerů o tom, že podklad pod grafiku tak trošku obšlehli – bez dotazu na původ a autorská práva k fotografii – se na profilu strany nestalo vůbec nic.
Jen se za tu dobu příspěvek dostal na víc než 200 sdílení a 270 reakcí. Ovšem s pochvalnými komentáři a lajky fanoušci celkem šetří.
A hashtagy? Ticho po pěšině. Třeba i proto, že když si za hasthag v diakriticky chudém internetovém světě zvolíte slovo, které doplněním jedné čárky získává zcela jiný význam, holt se v té záplavě kadeřnických fotek a účesů nejspíš ztratíte. Zvlášť, když #Cesani je i vinařská oblast v Itálii.
Tak snad příště.
Diskuze k článku