ČSSD zahájila zvláštní kampaň: Česání voličů

česani čssd kampaňBoj o voliče začíná na sociálních sítích a velmi nezvyklý koncept zvolila ČSSD. Před představením samotného programu strana na svém Facebooku představila Spoiler – tedy #socdance. Svou cílovou skupinu ovšem nějak nechytla.

Protože jejich program je prý nejlepší zárukou dobrého života pro lidi v České republice, zvolila strana vizuál hráčů rugby z Nového Zélandu předvádějící tradiční tanec Haka. Paralelu hledáme docela marně.

Nenašli ji ani uživatelé sociálních sítí.



Po kritice ze sociálních sítí a od některých influencerů  o tom, že podklad pod grafiku tak trošku obšlehli – bez dotazu na původ a autorská práva k fotografii – se na profilu strany nestalo vůbec nic.

Jen se za tu dobu příspěvek dostal na víc než 200 sdílení a 270 reakcí. Ovšem s pochvalnými komentáři a lajky fanoušci celkem šetří.

A hashtagy? Ticho po pěšině. Třeba i proto, že když si za hasthag v diakriticky chudém internetovém světě zvolíte slovo, které doplněním jedné čárky získává zcela jiný význam, holt se v té záplavě kadeřnických fotek a účesů nejspíš ztratíte. Zvlášť, když #Cesani je i vinařská oblast v Itálii.

Tak snad příště.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook odhalil reklamu na nový Home a vysvětlil podrobnosti

Židle jsou jako Facebook. Pamatujete ještě na tuhle divnou a notně vysmívanou reklamu? Tentokrát jde Facebook do televize s reklamou od Wieden+Kennedy na svou novou mobilní aplikaci Home, a přestože odvážné metafory vystřídal spíš smyslově přitažlivý surrealismus a nechybí ani kočičky, první reakce ani v tomto případě nevyznívají zrovna pozitivně.
Přečtěte si více

Diskuze: Jak správně počítat Engagement Rate na Facebooku?

Pro všechny, kdo na sociálních sítích nemohou měřit svou úspěšnost čistě objemem prodaného zboží, bývá jednou z klíčových metrik engagement, tedy schopnost zapojit uživatele. Jak tuhle zdánlivě jasnou hodnotu získat, to ale občas bývá předmětem sporů. Se svým slovem do pranice přišel Jakub Mach ze ZoomSphere a nás rozhodně zajímá, jak se na to díváte vy. Pojďme si v tom konečně udělat jasno!
Přečtěte si více

Zakladatelé Bloggeru a Twitteru chtějí změnit vydávání obsahu

Evan Williams a Biz Stone jsou jména, která skoro jistě znáte. Tým, který od Bloggeru přes Odeo došel až k založení Twitteru, má nový projekt. Jmenuje se Medium a chce se stát budoucností obsahové stránky webu. Dokáže pro svět publikování článků a fotek udělat to, co Twitter udělal pro svět sociálních sítí a Blogger pro jednotlivé autory?