ČSSD zahájila zvláštní kampaň: Česání voličů

česani čssd kampaňBoj o voliče začíná na sociálních sítích a velmi nezvyklý koncept zvolila ČSSD. Před představením samotného programu strana na svém Facebooku představila Spoiler – tedy #socdance. Svou cílovou skupinu ovšem nějak nechytla.

Protože jejich program je prý nejlepší zárukou dobrého života pro lidi v České republice, zvolila strana vizuál hráčů rugby z Nového Zélandu předvádějící tradiční tanec Haka. Paralelu hledáme docela marně.

Nenašli ji ani uživatelé sociálních sítí.



Po kritice ze sociálních sítí a od některých influencerů  o tom, že podklad pod grafiku tak trošku obšlehli – bez dotazu na původ a autorská práva k fotografii – se na profilu strany nestalo vůbec nic.

Jen se za tu dobu příspěvek dostal na víc než 200 sdílení a 270 reakcí. Ovšem s pochvalnými komentáři a lajky fanoušci celkem šetří.

A hashtagy? Ticho po pěšině. Třeba i proto, že když si za hasthag v diakriticky chudém internetovém světě zvolíte slovo, které doplněním jedné čárky získává zcela jiný význam, holt se v té záplavě kadeřnických fotek a účesů nejspíš ztratíte. Zvlášť, když #Cesani je i vinařská oblast v Itálii.

Tak snad příště.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Czech Internet Forum: Uživatel se mění

Využívání více komunikačních kanálů, příklon k osobnímu doporučení a čím dál častější akce na sociálních sítích. Tak se změnilo chování zákazníka na internetu. Změňte ho taky, shodli se na jasném doporučení přednášející letošního Czech Internet Fora. Přečtěte si, co radí dělat a nedělat na sociálních sítích i mimo ně.
Přečtěte si více

Facebook oficiálně spustil hashtagy

Možná dříve, než se podle úniků a spekulací očekávalo, každopádně ale jako vítanou a očekávanou novinku, Facebook ve středu večer spustil hashtagy. Prozatím budou fungovat jen pro malou část uživatelů, ovšem během následujcícíh týdnů by měly být zprovozňovány dalším.