Coca-Cola je první značkou s 50 miliony fanoušky na Facebooku

Nejde sice o úplně první stránku, která má na Facebooku 50 milionů fanoušků, rozhodně ale jde o prvního spotřebitelsky orientovaného výrobce. Stránka Coca-Coly si došla pro rekord. A aby to společnost náležitě oslavila, rozhodla se změnit svět.

Prozatím 50 milionů fanoušků překonaly jen některé celebrity, například Eminem, Lady Gaga, Rihanna a Michael Jackson, a služby jako Facebook a YouTube. Pokud jde o značky vyrábějící spotřebitelsky orientované zboží, je Coca-Cola vůbec první, která se nad 50 milionů dostala. Converse a Starbucks, dvě nejbližší značky tohoto typu, mají jen lehce přes 30 milionů. Mezi top 50 stránkami se přitom nachází značek jen po málu (ještě třeba Disney nebo MTV), z větší části jde o celebrity a najdeme zde také několik fotbalových klubů, hry, filmy či seriály.

Coca-Cola na oslavu spustila speciální aplikaci, která fanoušky vyzývá ke sdílení návrhů na problémy, jejichž směrem by stránka měla svůj mnohamilionový potenciál zaměřit. Jeden z těchto nápadů společnost vybere a do příštího roku chce zveřejnit, k jakým opatřením přikročila, aby pomohla s vyřešením zvoleného problému a učinila svět lepším.

“Během své historie Coca-Cola vždy přinášela lidem na celém světě jednoduché každodenní momenty štěstí,” říká v tiskové zprávě Joe Tripodi, manažer společnosti pro marketing a obchodní vedení. “Dnes máme globální komunitu o více než 50 milionech lidí propojenou přes Facebook. To nám dává možnost zaujmout naše nejvěrnější a nejnadšenější fanoušky pro hledání způsobů, jak svět udělat veselejším místem.”

Via Mashable

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook vysvětlil fungování svého news feedu a odhalil další plány

News feed Facebooku, kanál aktuálních příspěvků od přátel a stránek na hlavní stránce, je dnes s ohledem na význam služby důležité téma nejen pro uživatele, ale také pro firmy či agentury. Po letech hádání a nejasností se sociální síť konečně rozhodla poodhalit, jak její nejdůležitější uživatelský produkt funguje. Vysvětlila několik aktuálních změn a slíbila, že bude podobně informovat i o změnách budoucích.