Studii od CMO Council ve své nejnovější analýze stránek na Facebooku cituje eMarketer, spolu s několika dalšími studiemi na příbuzná témata. Mimo jiné se ukazuje, že poměrně velká část uživatelů se o stránky na Facebooku zajímá. Dle eVoc Insights během posledního roku stránce na Facebooku dalo Like 59 procent uživatelů (v rámci studie bylo dotazováno asi 320 lidí). Z těch, tak učinili, o trochu víc než polovina uvedla, že si od dané značky něco koupí s vyšší pravděpodobností. Naopak 47 procent lidí tvrdilo, že udělení Like nemá s pravděpodobností jejich nákupu žádnou souvislost.
Ale zpět k tomu, co lidé dávající na Facebooku značkám Like od těchto značek čekají. Dvě třetiny dotázaných doufají v možnost přístupu k exkluzivním nabídkám, 60 procent lidí zase považuje za důležité to, aby mohli komunikovat s ostatními uživateli na stránce a vyměňovat si názory a zkušenosti. 57 procent od stránky čeká možnost objevit nové hry, soutěže nebo jiné zážitky.
Přesně polovina uživatelů od stránky očekává možnost vyhledat na ní zákaznickou podporu. Právě zde může nastat problém. U uživatele, který na stránce zákaznickou podporu vyhledá, vloží dotaz či stížnost, ale na reakci poté čeká marně, může tato zkušenost negativně ovlivnit pohled na značku a jeho vztah k ní. Je proto dobré s těmito uživateli počítat (je jich plná polovina), jejich dotazy pravidelně vyhledávat a odpovídat na ně. Tím, jak pracovat s jednotlivými skupinami uživatelů podle toho, co od značky očekávají, se v souvislosti s touto studií více zabývá Cynthia Boris na Marketing Pilgrim.
Via eM