Co uživatelé očekávají za Like na Facebooku?

Studii od CMO Council ve své nejnovější analýze stránek na Facebooku cituje eMarketer, spolu s několika dalšími studiemi na příbuzná témata. Mimo jiné se ukazuje, že poměrně velká část uživatelů se o stránky na Facebooku zajímá. Dle eVoc Insights během posledního roku stránce na Facebooku dalo Like 59 procent uživatelů (v rámci studie bylo dotazováno asi 320 lidí). Z těch, tak učinili, o trochu víc než polovina uvedla, že si od dané značky něco koupí s vyšší pravděpodobností. Naopak 47 procent lidí tvrdilo, že udělení Like nemá s pravděpodobností jejich nákupu žádnou souvislost.

Ale zpět k tomu, co lidé dávající na Facebooku značkám Like od těchto značek čekají. Dvě třetiny dotázaných doufají v možnost přístupu k exkluzivním nabídkám, 60 procent lidí zase považuje za důležité to, aby mohli komunikovat s ostatními uživateli na stránce a vyměňovat si názory a zkušenosti. 57 procent od stránky čeká možnost objevit nové hry, soutěže nebo jiné zážitky.

Očekávání uživatelů po udělení Like firemní stránce na Facebooku

Přesně polovina uživatelů od stránky očekává možnost vyhledat na ní zákaznickou podporu. Právě zde může nastat problém. U uživatele, který na stránce zákaznickou podporu vyhledá, vloží dotaz či stížnost, ale na reakci poté čeká marně, může tato zkušenost negativně ovlivnit pohled na značku a jeho vztah k ní. Je proto dobré s těmito uživateli počítat (je jich plná polovina), jejich dotazy pravidelně vyhledávat a odpovídat na ně. Tím, jak pracovat s jednotlivými skupinami uživatelů podle toho, co od značky očekávají, se v souvislosti s touto studií více zabývá Cynthia Boris na Marketing Pilgrim.

Via eM