Chtějí 6 milionů zhlédnutí, proto krachují v přímém přenosu

Teahouse Transport dnes spouští na Facebooku hodně neobvyklou kampaň, která má firmě pomoci získat nové zákazníky, fanoušky a samozřejmě zajistit publicitu, na jejíž vlně se následně „poveze“ při dalším růstu. Firma, která se specializuje na zprostředkování mezinárodní přepravy zásilek za výhodné ceny, chce, aby dnes zveřejněné video zhlédlo šest milionů lidí. Sama přitom má na Facebooku jen asi osm tisíc fanoušků. 

Tvůrci kampaně jsou známí čeští marketéři – David Lörincz, Otto Bohuš a Filip Podstavec. Za pozornost stojí, že Teahouse vlastně jen opakuje svou předchozí úspěšnou kampaň, tentokrát však v mnohem větším měřítku. 

O co jde? Společnost nabízí jen dnes svým zákazníkům přepravu zásilky za pouhou jednu libru, tedy v přepočtu za necelých 38 korun. A to kamkoli na světě. Zbytek ceny dopravy doplatí ze svého a tak trochu s nadsázkou hovoří i o možném krachu, to pokud by zákazníků bylo opravdu nečekané množství.

carnage

Tím hlavním prostředkem, který bude na přepravu za pouhou libru lákat, bude video zveřejněné na facebokoovém profilu Teahouse Transport, které firma podpoří kampaní a spoléhá u něj také na virální šíření. Právě tohle video by si tak díky pečlivě připravené kampani mělo podle předpokladů představitelů firmy prohlédnout asi šest milionů lidí. Jak ve firmě s napětím sledují průběh kampaně, lze sledovat na jejím landing page.

Stejnou kampaň vyzkoušela firma už vloni 31. ledna. Tehdy facebookový post oznamující mimořádnou slevu získal 300 000 zhlédnutí. Celkově jednodenní akce přinesla tisíce nových zákazníků a přispěla k tomu, že firma meziročně vyrostla o 126 procent.

Loňská kampaň se neobešla bez problémů, servery společnosti byly přetíženy a nakonec i spadly, takže si velké množství potenciálních klientů stěžovalo, že akci nemohli využít. Ale ti, kdo úspěšní byli, pak podle příspěvku na blogu firmy Teahouse Transport bránili a řada z nich je věrnými zákazníky dodnes. Kampaň také podle slov jejích tvůrců doslova vyprázdnila účty společnosti a podobné riziko hrozí i dnes.

teahouse transport sending

Jak bude vše probíhat, jak jsou s průběhem spokojeni Filip Podstavec, Otto Bohuš, David Lörincz a CEO firmy, tak můžete sledovat doslova v přímém přenosu. Třeba i tady na těch internetech na live streamu.

Vzhledem k tomu, že kampaň firma spustila dnes v 11 dopoledne a do hodiny jí servery začaly padat, zřejmě už zaujala nejen nás.

Live stream akce Teahouse Transport

 

Diskuze k článku