Chcete sledovat tweety o alkoholu? Twitter kontroluje, jestli jste zletilí

Twitter nechce, aby jeho mladiství uživatelé, kteří ještě nesmí legálně pít alkohol, mohli sledovat tweety výrobců alkoholických nápojů. Přišel proto se systémem, který bude věk potenciálních followerů ověřovat.

Sledovat na Twitteru výrobce piva, vína, něčeho tvrdšího či jakéhokoliv jiného alkoholického nápoje chce sociální síť zkomplikovat pro ty, kdo alkohol ještě nesmí legálně pít. Přišla proto se systémem na ověřování věku, který je primárně určen právě alkoholickým značkám.

Systém funguje čistě na bázi důvěry, prozatím totiž neexistuje spolehlivý způsob, jak věk uživatelů přes internet ověřit. Ve chvíli, kdy se libovolný uživatel bude chtít stát followerem účtu požadujícího jeho zletilost, se Twitter zeptá na jeho datum narození. Podle něj vypočítá věk uživatele, a ten porovná s hranicí pro zletilost v zemi, odkud uživatel pochází.

Twitter uživatele ujišťuje, že takto získané datum narození neukládá. Co si ale naopak uloží je informace o tom, že uživatel již nutného věku dosáhl. Pokud by se později chtěl stát followerem další značky s věkovou kontrolou, nebude už své narozeniny muset znovu vyplňovat.

Prvními, kdo na Twitteru novou funkci začali využívat hned v den jejího uvedení, se staly společnosti Bud Light, Jim Beam, Knob Creek, Heineken a Bacardi. Ostatní si o její aktivaci mohou zažádat buď přímo přes svou klientskou podporu, nebo pokud ji nemají, tak zde.

AgeGating

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Nabitý Social Marketers Summit je tu, registrace končí zítra

Poslední dva dny zbývají na registraci na letošní Social Marketers Summit, který do Prahy opět přivede řadu zajímavých zahraničních hostů a zástupců velkých mezinárodních značek. Tématem pro tento rok je heslo Show me the money!, takže řeč bude o penězích a podle toho také celý Summit bude vypadat...