Chcete sledovat tweety o alkoholu? Twitter kontroluje, jestli jste zletilí

Twitter nechce, aby jeho mladiství uživatelé, kteří ještě nesmí legálně pít alkohol, mohli sledovat tweety výrobců alkoholických nápojů. Přišel proto se systémem, který bude věk potenciálních followerů ověřovat.

Sledovat na Twitteru výrobce piva, vína, něčeho tvrdšího či jakéhokoliv jiného alkoholického nápoje chce sociální síť zkomplikovat pro ty, kdo alkohol ještě nesmí legálně pít. Přišla proto se systémem na ověřování věku, který je primárně určen právě alkoholickým značkám.

Systém funguje čistě na bázi důvěry, prozatím totiž neexistuje spolehlivý způsob, jak věk uživatelů přes internet ověřit. Ve chvíli, kdy se libovolný uživatel bude chtít stát followerem účtu požadujícího jeho zletilost, se Twitter zeptá na jeho datum narození. Podle něj vypočítá věk uživatele, a ten porovná s hranicí pro zletilost v zemi, odkud uživatel pochází.

Twitter uživatele ujišťuje, že takto získané datum narození neukládá. Co si ale naopak uloží je informace o tom, že uživatel již nutného věku dosáhl. Pokud by se později chtěl stát followerem další značky s věkovou kontrolou, nebude už své narozeniny muset znovu vyplňovat.

Prvními, kdo na Twitteru novou funkci začali využívat hned v den jejího uvedení, se staly společnosti Bud Light, Jim Beam, Knob Creek, Heineken a Bacardi. Ostatní si o její aktivaci mohou zažádat buď přímo přes svou klientskou podporu, nebo pokud ji nemají, tak zde.

AgeGating

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Diskuze s Obamou lámala na Redditu rekordy

Mnoho rekordů zlomila středeční volná debata amerického prezidenta Baracka Obamy na sociální síti Reddit. Reddit musel jen na jeho vlákno vyčlenit několik desítek serverů navíc a kromě toho Obama jako první v historii překonal návštěvnost úvodní stránky.
Přečtěte si více

Hry na Facebooku pomalu rostou, posunují se ke složitosti

Ačkoliv si Mark Zuckerberg během oznámení čtvrtletních výsledků Facebooku na hry postěžoval, že s jejich výkonem není spokojen, nedá se říci, že by na sociální síti byly vysloveně neúspěšné. Meziročně na Facebooku přibylo 25 milionů aktivních hráčů a celá platforma se posunula pozitivním směrem.
Přečtěte si více

Ovládněte Facebook. Školení na téma reklama, soutěže a správa

Tyinternety.cz spolu s experty ze společností zabývajících se sociálními médii pokračují v seriálu facebookových školení. Účastníkům poskytnou komplexní vhled do fungování facebookové reklamy a tipy pro její využití, návod na pořádání soutěží, správné postupy pro zvládnutí krizové komunikace i ucelený přehled o možnostech aplikací.