Chcete se starat o Old Spice? Máte týden na splnění deseti sociálních výzev

Agentura Wieden+Kennedy hledá stratéga pro sociální sítě, který dostane na starosti virální značku Old Spice. A stát se jím může téměř kdokoliv za předpokladu, že uspěje v deseti speciálních výzvách, které zahrnují i využití sítí jako je Reddit, SlideShare, Quora nebo Pinterest, ale také vtažení vlastní rodiny.

Kdo má tenhle týden trochu času a exkluzivní nabídka ho zaujala, měl by zamířit rovnou na stránky agentury. Cílem je co nejlépe splnit jeden či více ze zadaných úkolů, lze ale logicky očekávat, že čím více, tím lépe. Soutěž má bohužel několik omezení, z nichž to hlavní je, že je potřeba mít pracovní povolení ve Spojených státech. I jako případní diváci si ale jistě budeme moci celou akci dostatečně užít, protože nepochybujeme o tom, že se Wieden+Kennedy náležitě pochlubí všemi bláznivými výtvory.

Jinak platí, že zájemcům musí být alespoň 21 let, nesmí v rámci úkolů zmiňovat jméno agentury, značku Old Spice ani fakt, že cílem je sehnat práci, a samozřejmě není povoleno krást obsah. Měli by také mít nějaké zkušenosti v oboru. Vše je třeba dát do jedné velké případové studie a odeslat do neděle 4. listopadu. Kompletní pravidla najdete zde, Wieden+Kennedy nicméně varuje, že jsou nudná, neboť je psal právník a právníci jsou nudní. Zajímavější už je popis dané pracovní pozice, ten si můžete přečíst zde.

  • Challenge 1 – Create the best original Pinterest board dedicated to the sport of inline speed skating (NOT roller-hockey).
  • Challenge 2 – Create and post an original piece of content to Reddit that then receives the most upvotes in a single week.
  • Challenge 3 – Create and upload to SlideShare an original, in-depth competitive analysis of the Ed Hardy social media ecosystem.
  • Challenge 4 – Get the most people to friend your mother or your father (or a parent-like figure in your life) on Facebook in a single week.
  • Challenge 5 – Create an original (new) Twitter account and then use it to get the most followers in a week using any verbs you like, but only the following nouns: “BLUEFUDGE,” “HAMMERPANTS” and “GREEK YOGURT.”
  • Challenge 6 – Create an original YouTube video that then receives the most plays in a single week using this script verbatim: #1: “Wait. What are you doing?” #2: “Trust me. This will be fine.” #1: “Ok. Go ahead.”
  • Challenge 7 – Get recommendations on LinkedIn from at least three other people trying to get this job.
  • Challenge 8 – Create the most reviewed recipe on allrecipes.com in a single week using cottage cheese as an ingredient. The reviews don’t have to be good.
  • Challenge 9 – Upload the most pictures of your armpit(s) to Instagram during the course of this challenge. The pictures must have your face in them to verify your identity and include the hashtag #mypits.
  • Challenge 10 – Using Quora, give thought-out, meaningful answers to as many dream catcher-related questions as possible in a single week.

 

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Engage 2012: Co Socialbakers prozradili o social marketingu

Čeští Socialbakers si včera v New Yorku uspořádali vlastní malou konferenci na téma marketingu a sociálních médií. V jejím průběhu zazněla kromě nevyhnutelných prodejních prezentací i řada zajímavých údajů, statistik a doporučení k aktivitám značek především na Facebooku, které stojí za to shrnout alespoň s pomocí komentovaných screenshotů získaných ze streamovaného přenosu.
Přečtěte si více

Indiegogo: Úspěšný rok pro crowdfunding, více peněz za kratší čas

Je dost možné, že na rok 2012 se bude vzpomínat jako na rok, kdy se naplno rozjel crowdfunding. Alespoň soudě podle dat Indiegogo (ale i Kickstarteru), jedné z nejznámějších platforem pro nový způsob financování projektů. Kampaně probíhající na Indiegogo byly loni častěji úspěšné, dařilo se jim vybírat více peněz a celkově k tomu potřebovaly méně času.