Český YouTube Fest jde do finále, ode dneška můžete hlasovat

Třetí ročník Českého YouTube Festu, který pořádají OSA a Bandzone.cz ve spolupráci s českým Googlem, míří do finále. O vítězi teď rozhodnou uživatelé YouTube, kteří mohou pro své favority hlasovat od dnešního dne až do 10. června. Vybírat můžete z patnácti finalistů, o nichž rozhodla odborná porota v čele se skupinou Lucie.

Podívat se na klipy finalistů a hlasovat můžete na YouTube kanálu festivalu youtube.com/ceskyfest. Pět hudebníků s největším počtem hlasů si zahraje na známých českých festivalech a absolutní vítěz letos navíc vystoupí před mezinárodním publikem na maďarském festivalu Sziget.

Umělci přihlásili do letošního ročníku Českého YouTube Festu o 15 procent videoklipů více než v minulém roce. Do soutěže se letos zapojilo přes 460 kapel a interpretů, zájem se tak oproti loňskému roku zvýšil o třetinu. Hudebníci mohli vůbec poprvé do soutěže přihlašovat skladby v jakémkoliv jazyce, čehož také využili a kromě češtiny zněla hlavně angličtina i další jazyky.

“Výběr finálové patnáctky nakonec nebyl tak náročný, jak jsme se obávali. Český YouTube Fest potvrzuje, že je mezi námi řada skvělých neznámých skupin – jen jim dát šanci se představit!” říká člen kapely Lucie Michal Dvořák. Porota musela z celkového počtu 900 přihlášených příspěvků vybrat 15 nejlepších finalistů, kteří se teď v online hlasování utkají o přízeň veřejnosti. V porotě hudebních expertů letos zasedl i známý hudebník a producent Boris Carloff, vítěz minulého ročníku soutěže skupina Bek Ofis a zástupci iREPORT.CZ, OSA a Bandzone.cz.

“Do soutěže se letos přihlásil rekordní počet kapel. Kromě kvantity se ale obrovským skokem zvýšila i kvalita přihlášených skladeb, což nás velmi potěšilo. Mezi přihlášenými byly kapely mnoha hudebních žánrů,” vysvětluje Lukáš Paulů z OSA. Výrazný kvalitativní posun potvrzuje i šéf magazínu iREPORT.CZ a člen poroty Jarda Hudec: “Český YouTube Fest zásadním způsobem obohatily anglicky zpívající kapely a díky jeho rostoucí prestiži se do něj přihlásili také zajímaví interpreti, kteří se jinak podobných soutěží neúčastní.”

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Facebook opět testuje placené příspěvky pro běžné uživatele

Placená reklama na Facebooku by nemusela zůstat jen doménou firem. Po několika měsících od prvních experimentů mezi běžnými uživateli nyní Facebook rozšířil testování možnosti zaplatit si za to, že důležitý příspěvek uvidí více přátel. K realizaci je zatím nejspíš stále poměrně daleko, zdá se ale, že se sociální síti tento nápad zalíbil.