Candy Crush Saga pokračuje v totální dominanci na Facebooku

S více než padesáti sedmi miliony hráčů denně má hra finských vývojářů King Digital větší uživatelskou základnu než čtyři aplikace, které ji v žebříčku následují .Vyplývá to z žebříčku agentury AppData.

První desítka nejúspěšnějších facebookových aplikací dokazuje, že King Digital nejsou firmou jednoho hitu. Než vystřelili svou největší pecku Candy Crush už celkem úspěšně fungovali jedenáct let. V top ten tak mají i své další hry jako třeba Pet Rescue Saga nebo Farm Heroes Saga. Každopádně bonbónové peklo výrazně zahýbalo s firemní kasou.

Firma se i díky úspěchu Candy Crush Sagy chystá na burzu. Podle podkladů, které předložili makléřům, se jejich zisk loni výrazně zvýšil. A to hodně výrazně – z 7,8 milionu dolarů na 567,6 milionu. A to všechno při tržbách těsně pod hranicí dvou miliard. Barevnou logickou hříčku totiž hraje průměrně 93 milionů lidí denně. A přiznejme si, asi každý z nás někoho takového zná.

1.  Candy Crush Saga 57,036,085
2.  Farm Heroes Saga 16,755,002
3.  Microsoft Live 14,981,868
4.  Spotify 12,555,049
5.  Pet Rescue Saga 11,546,092
6.  HTC Sense 8,886,518
7.  Hay Day 6,806,699
8.  Bing 5,796,360
9.  Astrology 5,538,426
10.  Yahoo 5,373,265