Betaworks kupuje Digg za půl milionu dolarů

Kdysi slavný a populární Digg, služba pro sociální sdílení zpráv a jedna z prvních sociálních služeb na internetu, došel akvizice za pouhého půl milionu dolarů. Digg koupila developerská firma Betaworks, sídlící v New Yorku.

Digg, který svého času měl cenu 160 milionů dolarů, od investorů za dobu své existence obdržel celkem 45 milionů dolarů a kdysi jednal s Googlem o akvizici za 200 milionů, měl i vyšší nabídky než pouhého půl milionu dolarů. Betaworks u vedení společnosti vyhráli proto, protože měli nejlepší plán na obnovení zašlé slávy Diggu.

Jednou z velkých výhod Diggu je, že má velmi známý brand, a do dnešních dní má miliony uživatelů – 7 milionů za letošní měsíc květen. Digg, založený v roce 2004, byl jednou z prvních sociálních sítí, a kromě obodovávání zpráv sdílených jednotlivými uživateli znal podle Kristiny Lerman, asistující profesorky z University of South Carolina zkoumající sociální nástroje pro sdílení zpráv, i možnost sledovat uživatele nebo se stát přáteli.

Betaworks chce Digg strukturně začlenit do svého startupu News.me založeného v roce 2011, který uživatelům zasílá odkazy na zprávy sdílené jejich přáteli na Facebooku a Twitteru. Akcionáři Diggu dostanou v News.me několikaprocentní podíl. News.me nemá veřejné ocenění, ale interně si jej Betaworks cení někde mezi 5 a 10 miliony dolarů.

Via WSJ

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Fenomén Fekal Marketingu: Zdeněk Kubík

Czech Made Man, selfmade man, doménový car, investor, filmový producent a zároveň social media marketér, který si sám pro sebe musel vymyslet zbrusu novou speciální kategorii - fekál marketing. Aneb čti dál ty kundo, nebo ti vypíchnem oči!
Přečtěte si více

Pozvánka: První konference o multikanálovém prodeji

ADMAZ a agentura Dark Side pořádají první konferenci o multikanálovém prodeji v České republice s podtitulem "Nové cesty v oslovení zákazníka aneb marketing, sales, e-commerce, zásilkový obchod a multikanálový přístup efektivně". Konference je určena především marketérům, šéfům značek, lidem z obchodu, managementu a podnikatelům obecně.