Aplikace čte tweety od fanoušků květinám. Porostou pak rychleji?

Pomáhá květinám k rychlejšímu růstu, pokud se na ně mluví? Nebo to je jenom prachobyčejná pověra? V zajímavé marketingové kampani s využitím Twitteru na to chtějí přijít Carmichael Lynch a Denverské muzeum přírody a vědy.

Denverské muzeum přírody a vědy (Denver Museum of Nature & Science) má ode dnešního dne novou expozici. Nazvaná je Mythbusters, a zaměřená je na analýzu klasických mýtů a pověr, které ne vždy fungují, mnoho lidí jim ale věří. Zmoknete méně, pokud deštěm místo chůze poběžíte? Padá chleba (či v americké verzi toast) vždy namazanou stranou na zem?

A samozřejmě, rostou rostliny rychleji, pokud se na ně mluví? Právě tento mýtus se stal centrálním bodem zajímavé sociální kampaně, kterou muzeum uspořádalo ve spolupráci s Carmichael Lynch. Jmenuje se Talk to a Plant a s pomocí Twitteru se jí může zúčastnit každý. Na rozdíl od expozice, která je bezpochyby velmi zajímavá, ale pro zájemce z našich luků a hájů je bohužel tak trochu z ruky.

talk to a plant

Stačí zavítat na stránku talktoaplant.com a zaslat ze svého Twitteru libovolnou zprávu. Ta bude květině automaticky přečtena pomocí speciální technologie. Samozřejmostí je druhá kontrolní květina, která svůj experimentální život tráví v naprostém tichu.

Rostlině, na kterou se mluví, je jedno co napíšete, důležité ale je, aby obdržela zpráv dostatečné množství. Jak proto, aby se zjistilo, zda jí to skutečně pomáhá růst, tak proto, aby kampaň byla efektivní. Stránka navíc nabízí kontinuální přenos 24 hodin denně. Pokud se tedy rozhodnete zaslat vzkaz, uvidíte jej rovnou naživo. V následujících minutách pak můžete zkoumat, zda květinu potěšil, a o nějaký ten milimetr výš k nebi ji přece jenom neposunul.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Změna. Placené příspěvky si na Facebooku najdou i nefanoušky

Pokles akcií Facebooku po vstupu na burzu bude podle všeho mít vliv i na koncové uživatele. Ve snaze zvrátit nedůvěru investorů Facebook přichází se stále novými reklamními formáty, s nimiž se postupně odchyluje od své původní neagresivní strategie. Nejnovějším krokem je testování možnosti zaplatit si za šíření příspěvků i mezi nefanoušky.
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Just imagine

Tak si představte... McDonald's má i fitko, jste otcem trojčat, máte (takovýhle) prsa a opravdu na světě existuje "Princ dvojí krve", aneb co se tento týden událo ve světě memů.