AP začala svůj Twitter účet dvakrát denně pronajímat Samsungu

Uživatelům pravidly svázaného Facebooku to možná připadá jako sci-fi, ale majitelé účtů na Twitteru mohou se svými profily nakládat poměrně volně a nechat si platit za to, že budou někomu dělat reklamu. V těchto dnech se o tom přesvědčí i 1,5 milionu následovníků agentury AP, nadšení z toho však moc nejsou.

Zpravodajská agentura o dohodě informovala na svém webu a první tweet se objevil krátce před naší půlnocí, cena za tweet nicméně zveřejněna nebyla. Samsung bude mít přístup k hlavnímu účtu @AP a v průběhu veletrhu CES od 7. do 11. ledna smí publikovat dva tweety denně. Placené zprávy jsou jasně označeny slovy “SPONSORED TWEET”, o jejich obsah se údajně starají přímo lidé ze Samsungu.

V minulých měsících agentura podle svých slov vypracovala pravidla, která jí umožní uplatňovat nový obchodní model v rámci nových médií bez toho, aby kompromitovala své zpravodajské hodnoty. Jinými slovy, bude se snažit na sociálních médiích něco vydělat, a to tak, aby to pokud možno příliš nebolelo. Testování reklamy na Twitteru je součástí širší strategie pro sociální sítě a mobilní zařízení.

Uživatelé Twitteru si smí nechat takzvaně sponzorovat tweety při splnění několika jednoduchých podmínek. Nesmí jít o jakkoliv automatizovaný proces, aby se zabránilo spamu, tweety by se neměly opakovat a měly by být jasně označené jako sponzorované. Pokud je k jejich zveřejnění použit některý z nástrojů třetích stran, musí být Twitterem schválený. Samozřejmě ale platí, že samotné povolení ze strany Twitteru ještě neznamená, že se bude prodej tweetů líbit také uživatelům. Jak se ukazuje i v tomto případě.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

TOP memy týdne: MEME 101

Už tři roky pro vás sledujeme nejzábavnější reklamní i významná nereklamní videa na YouTube, abyste se jimi nemuseli probírat sami a prohlédli si jenom ta, která opravdu stojí za to. Je to fuška, každý týden nám to zabere klidně i několik hodin. Ale jak se říká - někdo to dělat musí. A protože jsme srdcaři, rozhodli jsme se pro vás obětovat dalších X hodin týdně probíráním těch nejlepších memů, které zavalily internet v daný týden.