#AmazonCart: Nové partnerství umožní nakupovat na Amazonu přes Twitter

Společnosti Amazon a Twitter představily zajímavé partnerství. Uživatelé Twitteru budou moci s pomocí speciálního hashtagu vkládat zboží z Amazonu do košíku bez toho, aby Twitter museli opustit nebo si cokoliv pamatovat.

Jak rychle a efektivně nakupovat na Twitteru? Pomocí odpovědí na tweety obsahující URL produktu z nabídky Amazonu. Díky novému partnerství obou služeb bude stačit odpověď s hashtagem #AmazonCart k tomu, abyste zboží přidali na Amazonu do svého košíku.

Je to ale samozřejmě o kousek složitější. Aby novinka fungovala, je třeba nejprve propojit svůj Twitter účet s účtem na Amazonu. Amazon totiž jinak nebude mít možnost přijít na to, do košíku kterého uživatele by tweetované zboží měl přidat.

Po tweetnutí odpovědi s hastagem obdrží uživatel odpověď od účtu @MyAmazon, z níž se dozví, zda bylo zboží úspěšně přidáno do košíku, či zrovna není na skladě a operace proto nemohla být provedena.Vlastní nákup zboží může proběhnout při příští přímé návštěvě Amazonu, kdy uživatel může svůj košík buď vyprázdnit, nebo jej potvrdit a zboží objednat. Podle serveru eWeek služba ve Velké Británii funguje s pozměněným hashtagem #AmazonBasket.

Novinka má pro Amazon hned dva pozitivní efekty. Za prvé, uživatelé mohou zboží do košíku přidávat pohodlněji než kdy dříve, bez nutnosti opustit Twitter či si cokoliv pamatovat. Druhou velikou výhodou, dost možná tou hlavní, je potom zviditelnění, kterého se produktům Amazonu na Twitteru dostane. Uživatelé dávají veřejně najevo svůj zájem koupit určité zboží, čímž jej nejenom zviditelňují, ale zároveň jde i o nepřímé doporučení.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ondra Vodička alias polovina Madbros: Dělat YouTube je zaměstnání, pracuju osm hodin denně

Ondra Vodička vystupuje v YouTube světě jako Premi společně se svým bratrem Prooxim (Davidem). Dohromady mají přezdívku Madbros, s natáčení videí začali předloni a docela jim to jde. Tedy, pokud "docela" znamená pod kanálem Madbros napočítat skoro 40 milionů zhlédnutí a 280 tisíc odběratelů. A taky zhruba 72 tisíc fanoušků na Facebooku. Hodně značek by za tahle čísla možná i pořádně zaplatilo markeťáka. Jenže ten jim zkrátka nezaručí podobné nadšení a zájem, protože YouTube se dělá od srdíčka…
Přečtěte si více

TOP memy týdne: Happy Independence Day a láhev na bar!

Politika je v memech jedno z nejsilnějších témat. Když už se někdy děje něco opravdu zajímavého, poznáte to právě podle počtu vtipných dovysvětlujících obrázků. Náš El Presidente na sebe (a samozřejmě i na nás) málem přivolal hněv boží, ale my jsme už tak daleko, že i těch obrázků vlastně ani moc netvoříme. Naši západní spojenci slaví Den nezávislosti a pořád není jasné, kdo je a kdo není terorista a kdo koho sleduje. Ale jinak klasika: zvířátka, debilní lidi na internetu, trochu neškodného rasismu a náš nový dětský hrdina Albert Rammstein!
Přečtěte si více

Ještě nepoužíváte Twitter? Zkuste ho, už se naučil i česky

Možná patříte mezi ty, koho sociální sítě zajímají pouze okrajově. O Twitteru je ale v poslední době mimo jiné i díky olympiádě často slyšet i v našich končinách. A třeba vás zajímá, k čemu by vám mohl být užitečný a co to vlastně je. My bychom vám pro toto přemýšlení rádi poskytli pár argumentů a návod, jak začít.