#AmazonCart: Nové partnerství umožní nakupovat na Amazonu přes Twitter

Jak rychle a efektivně nakupovat na Twitteru? Pomocí odpovědí na tweety obsahující URL produktu z nabídky Amazonu. Díky novému partnerství obou služeb bude stačit odpověď s hashtagem #AmazonCart k tomu, abyste zboží přidali na Amazonu do svého košíku.

Je to ale samozřejmě o kousek složitější. Aby novinka fungovala, je třeba nejprve propojit svůj Twitter účet s účtem na Amazonu. Amazon totiž jinak nebude mít možnost přijít na to, do košíku kterého uživatele by tweetované zboží měl přidat.

Po tweetnutí odpovědi s hastagem obdrží uživatel odpověď od účtu @MyAmazon, z níž se dozví, zda bylo zboží úspěšně přidáno do košíku, či zrovna není na skladě a operace proto nemohla být provedena.Vlastní nákup zboží může proběhnout při příští přímé návštěvě Amazonu, kdy uživatel může svůj košík buď vyprázdnit, nebo jej potvrdit a zboží objednat. Podle serveru eWeek služba ve Velké Británii funguje s pozměněným hashtagem #AmazonBasket.

Novinka má pro Amazon hned dva pozitivní efekty. Za prvé, uživatelé mohou zboží do košíku přidávat pohodlněji než kdy dříve, bez nutnosti opustit Twitter či si cokoliv pamatovat. Druhou velikou výhodou, dost možná tou hlavní, je potom zviditelnění, kterého se produktům Amazonu na Twitteru dostane. Uživatelé dávají veřejně najevo svůj zájem koupit určité zboží, čímž jej nejenom zviditelňují, ale zároveň jde i o nepřímé doporučení.