16 nejnepovedenějších příspěvků značek na Twitteru v jedné infografice

Někdy se infografiky obzvlášť vydaří. To je i tento případ, který shrnuje 16 nejklasičtějších zkažených příspěvků na Twitteru, které se proti svým autorům nepěkně otočily. Aneb, slovy amerického Červeného kříže, když už pijem, děláme to pořádně!

Twitter je rozhodně nástrojem, který při správném použití dokáže přinést ovoce nejen značkám, ale prakticky komukoliv, kdo potřebuje v rámci své činnosti komunikovat s veřejností včetně médií, neziskových organizací a třeba i státních orgánů. I za tyto instituce ale píší příspěvky jen lidé, a jestli něco mají všichni lidé společné, tak to, že mohou mít špatný den a něco se jim nepovede.

Právě na Twitteru ovšem taková chyba může být vykoupena velmi draho. Třeba tím, že se o ní strhne široká debata a značka získá sice ohromnou publicitu, jenže negativní. Následující infografika shrnuje 16 případů známějších i méně známých nepovedených tweetů, které buď byly odeslány úplně omylem (například zmíněný Červený kříž nebo tweet od StubHub, které oba byly zamýšleny na osobní účty pisatelů), nebo se netrefily se svou zprávou zcela dobře do situace, kterou žila média (legendární “Dobré ráno, střelci” druhý den po tragédii, kdy v coloradském kině umírali kvůli střelbě lidé), či prostě jen reagovaly na aktuální události, ale vzaly to za špatný konec.

Blog Social Commerce Today, který infografiku vytvořil, s ní sledoval jeden základní cíl – demonstrovat, že “sociální spam”, jehož cílem je získat engagement uživatelů, s sebou nese také svá rizika. Každopádně vřele doporučujeme i naše přehledy největších sociálních průšvihů za roky 2011 a 2012.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Osmý listopad – den D pro Twitter

Papírování je vyřešené a teď hurá za investory. Twitter zveřejnil detaily o svém hospodaření a cesta na burzovní parket je definitivně volná. Pomáhat mu budou velká jména - Goldman Sachs, Morgan Stanley a J.P. Morgan, ale třeba i Deutsche Bank. Pokud nic nezkomplikují zavřené úřady, mělo by se na burzovní zvonec zazvonit nejpozději osmého listopadu.