Ve sklepě s Milanem Kučerou. O první desetiletce Aukra a o tom, co bude dál

Zdá se to být neuvěřitelné, ale aukční portál Aukro funguje už deset let. Účet na něm mají tři miliony lidí a prodalo se zboží za víc než dvacet miliard. Co ale Aukro chystá dál? Ptali jsme se šéfa aukční legendy Milana Kučery.

Aukro prožívá mobilní revoluci a telefony už dělají deset procent provozu na serveru. Zvýšit tento podíl je úkol na další rok. Zároveň portál chystá velkou spolupráci s blíže nejmenovaným velkým operátorem. Snažili jsme se to z Milana Kučery vypáčit detaily, ale nedal se. Každopádně víme, že spolupráce by měla být postavená na jiném principu než je virtuální operátor.

Jinak ale Aukro chystá plno zajímavých novinek na podzim, a to jak pro běžné smrtelníky, tak i pro byznys uživatele. Právě pro ty se chystá zvláštní portál prodej.aukro.cz, který by měl obchodníkům nabídnout i speciální analytický nástroj.

K desátým narozeninám dostane Aukro novou tvář a z červené se stane oranžová. Jinými slovy – zapadne do korporátních barev mateřského Allegra A jak bude firma slavit první dekádu? Může vlastně takhle velká firma fungovat ze Zlína? A konečně i jak se cítil analytik z Deloitte, když zběhl z korporátu do internetového byznysu?

65. rozhovor ve sklepě: Milan Kučera from Tyinternety on Vimeo.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Jak si vedou prezidentští kandidáti podle hledání v Seznamu a Googlu

Oba největší vyhledávače působící v Česku už přidaly svůj příspěvek do diskuze o prezidentských volbách. Google nabízí trendy ve vyhledávání, zmínky ve zprávách i přehled článků, Seznam zase sestavil zajímavou infografiku o hledanosti jednotlivých kandidátů a o tom, s jakými výrazy jsou jejich jména při hledání nejčastěji spojována.