Ve sklepě s Janem Jelínkem o tom, proč se z agentur stávají inkubátory

Světy startupů a digitálních agentur k sobě měly vždy blízko. Jak zájmem o technologie a přitažlivostí pro podobný typ lidí, tak pojetím inovace a kreativity, jejímž principem je podle creative bitch agentury 2FRESH Honzy Jelínka “nebát se dělat chyby a zkoušet nové věci”. Možná i proto nyní tahle firma chystá vlastní malý inkubátor a není zdaleka jediná, kdo uvažuje tímto způsobem.

Kromě povídání o chystaném spuštění inkubátoru pro mladé talenty nebo nedostatku prostoru pro dělání chyb jsme se tentokrát rozhodli probrat nejrůznějšími buzzwordy, které poletují marketingovým světem. Gamifikace, virály (třeba takový SuperVáclav nebo úspěchy ViralBrothers), analytika… jaké reálné možnosti využití se v nich skrývají?

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Virál plný umírání snížil počet tragických úrazů o čtvrtinu

Spadnout do kolejí na nádraží je blbá smrt. Virální reklama pro australské Metro Trains Melbourne na tom postavila svůj epochální úspěch. Kreslené postavičky v klipu k písničce "Dumb ways to Die" umírají tak bizarními způsoby, že by jim často mohli závidět i Happy Tree Friends. Australské kreaturky ale umírají pro dobrou věc.