Ve sklepě s Janem Jelínkem o tom, proč se z agentur stávají inkubátory

Světy startupů a digitálních agentur k sobě měly vždy blízko. Jak zájmem o technologie a přitažlivostí pro podobný typ lidí, tak pojetím inovace a kreativity, jejímž principem je podle creative bitch agentury 2FRESH Honzy Jelínka “nebát se dělat chyby a zkoušet nové věci”. Možná i proto nyní tahle firma chystá vlastní malý inkubátor a není zdaleka jediná, kdo uvažuje tímto způsobem.

Kromě povídání o chystaném spuštění inkubátoru pro mladé talenty nebo nedostatku prostoru pro dělání chyb jsme se tentokrát rozhodli probrat nejrůznějšími buzzwordy, které poletují marketingovým světem. Gamifikace, virály (třeba takový SuperVáclav nebo úspěchy ViralBrothers), analytika… jaké reálné možnosti využití se v nich skrývají?

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

5 bezva stránek s tlačítky, která to řeknou za vás

Já mám právo sedět! Nebudu to dělat! Nepřepínejte kanela! Ať už se snažíte říct cokoliv, určitě už to někdo mnohem zábavnější řekl před vámi. Díky hodným lidem na internetu jsou naštěstí stránky, které vám umožní vyjádřit se na úrovni a jediným stisknutím tlačítka.