Ve sklepě s Janem Jelínkem o tom, proč se z agentur stávají inkubátory

Světy startupů a digitálních agentur k sobě měly vždy blízko. Jak zájmem o technologie a přitažlivostí pro podobný typ lidí, tak pojetím inovace a kreativity, jejímž principem je podle creative bitch agentury 2FRESH Honzy Jelínka “nebát se dělat chyby a zkoušet nové věci”. Možná i proto nyní tahle firma chystá vlastní malý inkubátor a není zdaleka jediná, kdo uvažuje tímto způsobem.

Kromě povídání o chystaném spuštění inkubátoru pro mladé talenty nebo nedostatku prostoru pro dělání chyb jsme se tentokrát rozhodli probrat nejrůznějšími buzzwordy, které poletují marketingovým světem. Gamifikace, virály (třeba takový SuperVáclav nebo úspěchy ViralBrothers), analytika… jaké reálné možnosti využití se v nich skrývají?

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Google představil novou školu pro online analytiky

Pokud se chcete naučit analyzovat digitální data, nebo se v tom třeba jen dále zdokonalit, mohlo by pomoci nové vzdělávací centrum od Googlu. Jmenuje se Analytics Academy a v příštích týdnech v něm budou probíhat kurzy zaměřené jak na úplně základní, tak i pokročilejší práci s analytickými nástroji.