Rozhovor: Pepa Juha z florbalového Peaches Projektu

Můžete se představit a říct nám, co vlastně je Peaches Projekt?

Jmenuji se Josef Juha a jsem jednou ze tří hlavních broskví. Sám jsem hráčem florbalu a aktuálně hraji za pražskou Spartu. A co je to Peaches Projekt? Zapeklitá otázka. Ale řeknu vám, co znamená Peaches Projekt pro nás. S Jonášem Kůrou se ve florbalovém prostředí pohybujeme už od malička. Oba jsme navštívili spoustu kempů a turnajů, a stále nám tam něco chybělo. Proto jsme se rozhodli, že to vezmeme do vlastních rukou, aby další florbalové generace už tento pocit nikdy neměli.

Proč Peaches Projekt vlastně vznikl?

Úplně první myšlenkou bylo spojení kamarádů (hráčů), které se potkávali jednou za čas na zápase, a bohužel s tím nešlo vůbec nic dělat, protože každý měl své tréninky, zápasy a sejít se jen tak o víkendu bylo prostě nemožné. Proto Jonáš původně založil Peaches IBK, což byl tým pro letní turnaje, kde jsme se konečně všichni sešli. Upřímně na to moc rád vzpomínám. Pokaždé to byl jeden z highlightů mých letních prázdnin.

Uvádíte, že vaším cílem je posouvat český florbal o kousek dále – co si pod tím máme představit?  

Naší hlavní prioritou je aktuálně letní florbalový Peaches KEMP. Prosazujeme, že za týden strávený na kempu se nikdo florbalovou superstar nestane. Ale snažíme se ukázat účastníkům kempu cestu, praktiky a všechny různé tipy, které jim k tomu dopomůžou. Ať už je to v oblasti kondice, stravování nebo regenerace. Nejvíc nás těší zájem dětí. Když se ptají a jsou zvědaví. Ale abych přímo odpověděl na otázku. Pevně věříme, že když se budeme soustředit na mládež a nasměrujeme je správným směrem, jednou se to vrátí českému florbalu jako celku.

Jak vlastně fungujete a jaké kanály používáte pro propagaci a komunikaci?

Pracujeme primárně s Instagramem a Facebookem. Snažíme se přiblížit, jak fungujeme na kempu a oslovit zapálené florbalisty. Samozřejmě jsme si vědomi toho, jak moc velké množství informací se na sociálních sítích nachází, a proto důležité info a termíny posíláme klasicky přes e-mail. Když se ale objeví něco urgentního, Jonáš s rodiči skoro denně telefonuje. A za to mu osobně moc děkuji, protože všichni víme, jak moc časově náročná tahle nezbytná činnost je.

Máte nějaké sponzory nebo investory, nebo kde berete prostředky pro fungování?

Každým rokem se rozrůstáme, jak o účastnickou základnu, tak právě i o partnery. Bez nich by spoustu věcí nebylo možných, a proto jsme moc vděční za podporu, kterou nám poskytují. Florbalové vybavení a často i hosty na kemp nám zajišťuje Exesport. Kompletní oblečení celého realizačního týmu obstarává Kempa. Penco zajišťuje doplňky stravy v podobě proteinových tyčinek a spoustu dalších dobrot, které konzumujeme na kempu denně. Proteinové nápoje nám dodává FitGo, což je další super značka, se kterou spolupracujeme. A pokud jste viděli naše naprosto úžasné aftermovie z kempů, tak to je zase práce WeiserStudio. Jsme moc spokojení, jak to aktuálně funguje.

Je náročné u nás projekt tohoto typu rozjet a udržovat? Jakým největším výzvám čelíte?

Kdyby to nebylo náročné, dělají to všichni, ne? :) Ano, jsou momenty, kdy se navzájem musíme trochu popohnat. Největší výzvou je asi najít společnou chvíli, kdy spolu můžeme řešit inovace a vylepšení současného fungování. Ale jinak jsem moc rád za to, jak fungujeme. Pavel Kocourek i Jonáš Kůra jsou skvělí kolegové. Často máme hodně produktivní momenty, kdy nápady přicházejí samy. Nejvíc mě ale asi baví to, jak jsme schopni nastřádat spoustu pozitivních věcí a vychytávek přes celý rok a pak to vše přenést do celého letního období, kde probíhají turnusy našeho kempu. To je prostě top.

 

Jaké máte s Peaches Projektem plány a ambice?

Dotáhnout to k dokonalosti, a zároveň se veškerou organizací pořád bavit. Dalším cílem je se dostat s Peaches KEMPEM do zahraničí. Samozřejmě ambicí a plánů máme spoustu, ale pravděpodobně tím nejzásadnějším cílem je neztratit kvalitu s nárůstem počtu účastníků. Podle průzkumu od jedné nejmenované společnosti největší příliv účastníků teprve přijde. A my už teď děláme všechno proto, abychom na to byli 100% ready!

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Ve sklepě s Pavlem Matouškem o sériovém podnikání a prodeji AAA Poptávka

O prodeji Ukazse.cz "za jednotky", o nabídce na koupi Klikni a volej za sympatickou cenu, o filmové databázi FDb.cz, kolem níž krouží televize Nova, o vybudování Hyperzbozi.cz a Hyperslevy.cz a následném prodeji do rukou HyperMedia, a samozřejmě také o prodeji AAApoptavka.cz "za desítky". S Pavlem Matouškem si o budování a prodávání internetových firem můžete povídat dlouho a výživně a přesně to jsme také udělali.