#15tweetu s Ivetou Oršulíkovou a Zuzanou Brečanovou o Brand Restartu

Lovebrand_Iveta Oršulíková a Zuzana Brečanová

Na začátku března čeká na markeťáky a brand specialisty Brand Restart. Konference se koná v úterý 5. března v Divadle pod Palmovkou. Jestli máte pocit, že vaše značka potřebuje restartovat a následně hodně rychle nastartovat, neměli byste chybět. Vyzpovídali jsme Ivetu Oršulíkovou a Zuzanu Brečanovou z  Taste Lovebrand, který je garantem obsahu akce.

01. Proč zrovna konference Brand Restart? Chyběl v Čechách podobný formát konference?

Navazujeme na konference Restart zaměřené na data a SEO, které pořádalo bývalé Medio Interactive. Dneska už je pořadatelem agentura Taste jejíž součástí je jak Medio, tak Lovebrand, záběr akcí se rozšířil a každé oddělení agentury pořádá svou. A stejně jako u našeho přístupu ke klientům, kdy s nimi nejdřív řešíme značku a až pak je předáváme do péče dalších oddělení, začínáme tenhle rok právě Brand Restartem.

02. Čím bude první ročník Brand Restartu unikátní?

Program je hodně různorodý a značku tak oťukáváme ze všech stránek. Snažili jsme se vybírat i trochu okrajová témata, která s brandem na první pohled nesouvisí, jako je SEO nebo management.

03. Kdo je největším tahákem z line upu speakrů?

To je těžké říct, nejznámější jména jsou asi Petr Skondrojanis a Honza Tichý a nejpopulárnější značkou Ambiente. My se ale hodně těšíme i na kluky z Makevision a jejich výzkumy nebo případovku od studia Remembership.

04. Pro koho je konference vhodná a co si podle vás z konference návštěvníci odnesou?

Nejvíc si z konference odnesou lidi, kteří na značce pracují nebo chtějí pracovat opravdu pořádně a uvědomují si, že její budování je dlouhodobý proces. Nehledají kouzelná řešení, ale ví, že na značce je potřeba makat. Těm budou přednášky sloužit jako inspirace i konkrétní návody, co začít třeba hned od zítra dělat.

05. Jaká bude podle vás zásadní přednáška, která přinese průlomové informace?

Průlomové může být asi pro každého něco jiného. Záleží, co daný člověk právě s ohledem na značku řeší. Snažily jsme se, aby řečníci měli různorodé zkušenosti a přinesli tak každý vlastní pohled na věc.

06. Program je dosti nabitý. Jak probíhal výběr témat?

Chtěly jsme hlavně, aby každá přednáška byla jiná a program tak hodně rozmanitý. Aby lidi odcházeli s plnou hlavou nápadů, jak ke značce můžou přistupovat. Záměrem taky bylo mít v programu více méně vyvážený poměr řečníků z agentur a i od klientů. Poměr žen a mužů se nám bohužel vyvážit nepodařilo, tak snad příště.

07. S jakým největším problémem jste se při realizaci setkali?

Trošku nám to zkomplikoval původní prostor, ve kterém se měla akce pořádat. Majitelé se totiž rozhodli zásadně změnit podmínky pronájmu a my jsme museli narychlo hledat nové místo i datum. A kvůli tomu jsme bohužel přišli o dva řečníky a museli shánět náhradu.

08. S jakou nejabsurdnější situací jste se při organizaci konference setkali?

Když nám kolega onemocněl spalničkami a my se děsili, kdo z týmu to taky chytne.

09. Na akci budete mít 2 přednášky? O čem budou?

První není úplně přednáška, ale spíše takové shrnutí toho, co se v oblasti značek stalo v uplynulém roce zajímavého. Druhá už bude standardní prezentace, kde budeme mluvit o nejčastějších situacích, kdy firmy potřebují pomoct se svou značkou, a co v takových případech dělat, aby z toho nebyl průser.

Iveta Oršulíková a Zuzana Brečanová - Taste Lovebrand 1

10. Lovebrand je známá značka. Jak jste toho dosáhli? Restartovali jste?

Myslím, že mezi naši cílovkou malých a středních podniků už je Lovebrand docela známý. Ale výzkum jsme na to nikdy nedělali. Pomáhá nám právě hlavně přednášení a psaní odborných článků. Restart nám zrovna probíhá, protože jsme právě v procesu rebrandingu.

11. Jaké brand hacky v poslední době podle vás fungují?

U nás pro značky žádné hacky a zkratky neexistují :) Je to prostě o tom definovat si a popsat ideální stav značky a pak každodenní poctivé práci, abychom se k němu přiblížili.

12. Co v tuto chvíli nejvíce řešíte?

Do našeho procesu strategie značky jsme zařadili nový workshop se zaměřením na tým. Všimli jsme si totiž, že klienti teď mají větší problémy se získáváním nových zaměstnanců a motivací těch stávajících. Takže do strategie značky mnohem víc promítáme právě interní fungování firem, kterému říkáme lidská dimenze značky.

13. Kde se vidíte za pět let?

Určitě chceme mít ještě o něco větší tým a zařadit několik dalších produktů, u kterých cítíme, že je mezi klienty zájem. Tím, že jsme teď součástí agentury Taste, tak se za tu dobu chceme dobře začlenit do jejího fungování, aby byl pro klienty snadný přechod mezi jednotlivými službami.

14. Kam směřuje Lovebrand? Co od něj v budoucnu můžeme čekat?

Přirozeným vývojem se trochu odkláníme od těch opravdu malých značek a mezi klienty teď máme hlavně středně velké české firmy. Jinak si určitě pořád chceme zachovat schopnost rychle reagovat na to, co naši klienti právě řeší a na tomhle základě přizpůsobovat naše produkty.

Iveta Oršulíková a Zuzana Brečanová - Taste Lovebrand 2

15. Jaké české projekty vás v poslední době zaujaly natolik, že byste se o nich chtěli dozvědět v dalším rozhovoru #15Tweetů?

Baví nás teď appka Minute od Behavio Labs, což je nástroj na měření a zlepšování vnitřní motivace zaměstnanců. Probíhá teď beta testování a jsme zvědavé, jak dopadne.

#15Tweetu

„15 Tweetů s …“ je nová série stručných rozhovorů s influencery, marketéry, důležitými lidmi – prostě všemi, kteří mají co říct a říkají to, co nás a vás zajímá. Na rozhovory se můžete těšit minimálně jednou měsíčně. Pokud nebudete stíhat, tak stačí sledovat Twitter kanál @tyinternety nebo hashtag #15Tweetu. Chcete si taky pokecat? Napište mi jiri@tyinternety.cz 

 

Diskuze k článku