Vyhlášení vítězů 4. ročníku soutěže Fénix content marketing jasně dokázalo, že content je stále větší king a je úplně jedno, jestli je online či offline. O vítězné pozice se popralo více než 100 účastníků z 13 kategorií. Přinášíme kompletní přehled výsledků.
Slavnostní vyhlášení proběhlo v překrásných prostorách kostela sv. Anny – duchovním centru Pražská křižovatka. Galavečer se nesl v duchu letošního motta soutěže: „Simplicity isn’t simple!“
Největší zájem byl o kategorii Content Marketing Strategie, kam dorazilo celkem devatenáct přihlášek. „Letos se se svými projekty pochlubil Google, KPMG, O2, Deloitte, Mondelez, Modrá pyramida, Annonce, Hartmann-Rico a další,“ přiblížila Kateřina Borovanská za pořádající agenturu Freya.
Vítězem této kategorie se stal projekt Česko v datech od SAS Institute/Deloitte. Na projektu usilovně pracovala digitální a komunikační agentura Dark Side.
Druhé místo si odnesl tým Ambiente za komunikační strategii Ambi.cz. V Ambiente se s tím prostě nepečou. „Co si uvaří, to si také sní.“ Žádná agentura, jen dobře sestavený contentový tým a skvělé výsledky, kam jen dohlédnete.
Pro třetí místo si na pódium svižně zaběhli 3 hlavní organizátoři vzdělávacího projektu Google Digitální garáž. Za rok 2016 se jim podařilo díky Digitální garáži nachytřit na 40 000 zájemců o online marketing. Smekáme klobouček.
Gratulujeme @Google ČR k 3. místu za projekt #digitalniharaz v soutěži Fénix #content2017 pic.twitter.com/b8OWbMnH0V
— tyinternety (@tyinternety) April 27, 2017
Organizátorka Kateřina Borovanská po skončení soutěže podotkla: „Rok 2017 byl zajímavý v poměru přímých zadavatelů/klientů ve srovnání s agenturními entries, který činil 55 ku 45 procentům. Ukazuje se tak trend interních týmů s externími spolupracovníky a v určitých disciplínách odklon od spolupráce s velkými agenturami.”
Podrobné výsledky dalších 12 kategorií najdete na webu soutěže.
Zajímavou vlaštovkou byli zástupci spolku Czech Design, kteří posbírali rovnou 2 ceny. První místo v kategorii Jednorázová média/katalog za „Udržitelný katalog mezinárodní obalové soutěže sloužící jako plakát a zápisník“. Pro druhé místo si pak přišli v kategorii Newsletter, za „Newsletter Czech Design“.
Jejich zástupce Jindřich Oukropec měl ten večer opravdu úspěšný den. Za nejvíce olajkovaný instagramový příspěvek s hashtagem #content2017 získal v interní soutěži pořádané agenturou TheMedia a TyInternety.cz také první místo. Ke konci května se s ním můžete těšit na exkluzivní rozhovor.
Být vítězem v jakékoliv soutěži je vždy príma. Být však vítězem v soutěži Fénix je prima s velkým P, a proto si všichni vítězové odnesli exkluzivní hodinky od české značky Prim.
Na pátý ročník soutěže Fénix 2018 se už netrpělivě těšíme. Tvořte prosím co nejkvalitnější content, ať vás mohou porotci v dalším ročníku ocenit nějakými prima dárky.