Retargeting je „mrtev“, nahradí jej prediktivní analýza

Personalizace online reklamy je již v dnešní době samozřejmostí. Pokud si říkáte, jak úspěšně na své zákazníky cílíte třeba pomocí retargetingu, na letošní již 9. Affiliate konferenci byste se dozvěděli, že existuje nová technologie Colpirio, která díky prediktivním modelům předpoví, co si vaši zákazníci přejí ještě dřív, než vám to řeknou.

„Retargeting je již překonaná metoda. Colpirio je technologie pro lepší a efektivnější marketingovou komunikaci založená na prediktivní analýze potřeb a chování uživatelů,“ představil novinku ve své přednášce Vladan Hejnic, zakladatel a spoluvlastník VIVnetworks.com, VIVmail.cz a nově také společnosti Colpirio.com.

Hejnic

Jak Colpirio.com funguje?

Algoritmus dokáže sledovat až 30 000 dat o uživatelích za vteřinu. Vyhodnocuje například, co zákazník na internetu čte či vyhledává, co nakupuje online i offline a díky údajům od mobilních operátorů také kde se v danou chvíli nachází nebo kam jezdí. Z nasbíraných dat pak pomocí prediktivných modelů připraví reklamní obsah na míru. Oproti retargetingu však nepracuje se segmentovanými publiky či audiencemi, ale jen s unikátními návštěvníky.

Colpirio

Colpirio bere do úvahy také vizuální podobnost jednotlivých produktů a může tak zohlednit, jakou barvu či velikost kabelky člověk nejčastěji volí. Dokáže pak stanovit žebříček produktů, který si zákazník koupí s největší, resp. nejmenší pravděpodobností. „Colpirio umí získávat anonymizovaná data o chování uživatelů, analyzovat je, srovnat nabídku inzerenta a zobrazit uživatelům v pravý čas takovou nabídku, která skončí s největší pravděpodobností prodejem,“ popsal výhody nové technologie Hejnic.

Colpirio v současnosti disponuje zhruba 6,8 milionu unikátních profilů v rámci České a 2,8 milionu Slovenské republiky. Pro klienty affiliate sítě VIVnetwork.com je k dispozici zdarma.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Chcete do vesmíru? Máte hned tři možnosti a posledních pár dní

Hned tři společnosti rozjely velkolepé online soutěže o výlet do vesmíru (a určitě to nemá nic společného s tím, že Red Bull díky tomu loni opanoval celý internet). KLM vypouští do vesmíru nepilotovaný balon a soutěžící musí uhodnout maximální výšku, kam doletí. U AXE už je to trochu (o hodně) složitější a v případě Virgin America rozhodně nejde o nic pro chudé...