Retargeting je „mrtev“, nahradí jej prediktivní analýza

Personalizace online reklamy je již v dnešní době samozřejmostí. Pokud si říkáte, jak úspěšně na své zákazníky cílíte třeba pomocí retargetingu, na letošní již 9. Affiliate konferenci byste se dozvěděli, že existuje nová technologie Colpirio, která díky prediktivním modelům předpoví, co si vaši zákazníci přejí ještě dřív, než vám to řeknou.

„Retargeting je již překonaná metoda. Colpirio je technologie pro lepší a efektivnější marketingovou komunikaci založená na prediktivní analýze potřeb a chování uživatelů,“ představil novinku ve své přednášce Vladan Hejnic, zakladatel a spoluvlastník VIVnetworks.com, VIVmail.cz a nově také společnosti Colpirio.com.

Hejnic

Jak Colpirio.com funguje?

Algoritmus dokáže sledovat až 30 000 dat o uživatelích za vteřinu. Vyhodnocuje například, co zákazník na internetu čte či vyhledává, co nakupuje online i offline a díky údajům od mobilních operátorů také kde se v danou chvíli nachází nebo kam jezdí. Z nasbíraných dat pak pomocí prediktivných modelů připraví reklamní obsah na míru. Oproti retargetingu však nepracuje se segmentovanými publiky či audiencemi, ale jen s unikátními návštěvníky.

Colpirio

Colpirio bere do úvahy také vizuální podobnost jednotlivých produktů a může tak zohlednit, jakou barvu či velikost kabelky člověk nejčastěji volí. Dokáže pak stanovit žebříček produktů, který si zákazník koupí s největší, resp. nejmenší pravděpodobností. „Colpirio umí získávat anonymizovaná data o chování uživatelů, analyzovat je, srovnat nabídku inzerenta a zobrazit uživatelům v pravý čas takovou nabídku, která skončí s největší pravděpodobností prodejem,“ popsal výhody nové technologie Hejnic.

Colpirio v současnosti disponuje zhruba 6,8 milionu unikátních profilů v rámci České a 2,8 milionu Slovenské republiky. Pro klienty affiliate sítě VIVnetwork.com je k dispozici zdarma.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Super Bowl je tu, a s ním i reklamy. Tedy skandály, rekordy i pochybný úspěch virálů

Je to jeden z nejdražších reklamních prostorů. Aby taky ne, když se letos na Super Bowl bude dívat podle některých odhadů skoro 200 milionů Američanů. Svátek je to proto nejen sportovní, ale právě i reklamní. Honba za virálním šířením se projevuje naplno. Pro některé to už dopředu znamená zákaz vysílání, jiným se to vyplácí. Které spoty letos narazily, a jak dlouhý úspěch si skutečné virály vlastně zajistí?
Přečtěte si více

Czech Indie Power: Úspěchy s piráty v zádech

Čeští vývojáři nezávislých her nejsou žádná ořezávátka a mezi našimi startupy patří k těm nejúspěšnějším. Proto opět pokračujeme v nepravidelném seriálu, který jejich cesty sleduje. Parné léto na české herní scéně zatím přineslo obrovský megahit v podobě nové hry od Madfinger Games, dva menší tituly a spoustu otázek okolo pirátství.