Představujeme české startupy na CES 2017: Pixbuf

Největší veletrh spotřební elektroniky CES v Las Vegas je obrovskou událostí nejen pro fanoušky technologií. Je zároveň i skvělou příležitostí pro startupy. Své štěstí a připravenost zkoušejí i české mladé firmy – prohlédněte si s námi, jak jim to jde.

Na CES odjely 4 startupy sponzorované částečně CzechInvestem. Každého z nich jsme se zeptali na pár otázek ohledně jejich cesty a CESu jako takového.

Prvním z projektů je Pixbuf digitální platforma pro sdílení fotografií a analytický nástroj pro fotografy, který vzniká v Česku pod rukama autora Filipa Molčana.

usertech-banner-do-clanku

Popište svůj projekt

Pixbuf je platforma pro sdílení, prodej a analýzu fotografií. Umožňuje snadno fotografie sdílet na nejdůležitější sociální sítě a fotografické služby a fotografům tak pomoci k tomu, aby byly jejich fotografie vidět. V době, kdy každý měsíc vzniká několik fotografických služeb je Pixbuf jakýmsi “fotografickým hubem”, který zajistí automaticky distribuci na ta správná místa – ať už jde pouze o sdílení fotografií, jejich prodej nebo analýzu.

Co doufáte, že si z CESu odvezete?

V tuto chvíli především hledám partnery pro spolupráci z oblasti různých fotografických služeb a startupů. Několik zajímavých kontaktů se mi z CESu získat podařilo a po konferenci mám již domluveno několik schůzek. Pokud se podaří domluvit spolupráci alespoň s jedním velkým hráčem, budu spokojen.

Jaké byly vaše přípravy na CES, kolik dosáhla celková investice do cesty?

Stále se soustředíme především na samotný produkt, takže přípravy byly hlavně tímto směrem – doladění produktu a marketingových materiálů. Náklady na celou cestu (tedy nejen CES, ale i následující jednání v Kalifornii) odhadujeme na 60-100 tisíc Kč.

Co vás na CESu zatím nejvíce zaujalo?

Znám jako vystavovatel pouze sousední stánky, na procházení veletrhu bohužel nezbývá čas :-)


Prohlédněte si i další startupy z Česka na veletrhu – třeba Oscar Senior, který přivede vaše prarodiče do digitálního prostředí. Nebo si s námi projděte akci zážitek po zážitku.

Článek připravujeme ve spolupráci s Usertechem. Českou digitální agenturou, která funguje jako stroj na startupy. Projekt vznikl v roce 2009 a mimo Prahy působí také v čínském Šen-čenu. Od roku 2012 společnost roste o 400 procent ročně. Má 70 zaměstnanců, před víc než rokem otevřela pobočku v New Yorku a získala si i v USA pozornost díky zkušenostem s kompletním zakládáním startupů.

Total
0
Shares
Další články
Přečtěte si více

Na Demo Day StartupYardu se představí šest firem, Spectu je prodáno

StartupYard zakončí svůj třetí běh na Demo Day, večeru, kde startupy představí, co vytvořily za uplynulé tři měsíce. Pokusí se přesvědčit zákazníky, investory, novináře i případné zaměstnance. Vítěz bude mimo jiné moci prezentovat na jedné z největších konferencí pro startupy na podzim 2013 (název konference bude jedním překvapení večera). Do kalendáře si pište úterý 4. června od 18 hodin v MeetFactory.