Příručka marketéra začíná v nové podobě. Články pro odborníky v ní píšou sami odborníci. Každý týden přineseme jeden obsáhlý text, který pokryje vybraný problém nebo marketingový postup – od jeho popisu až po implementaci řešení.
Slovo příručka nám evokuje něco, co je při ruce. Co se hodí, co používáme a je pro nás praktické. V předchozích letech Tyinternety.cz dávaly do této tematické kategorie články, které se nějak motaly okolo online marketingu.
Co je ale v roce 2014 to, co chce mít současný online marketér při ruce? To byla otázka, kterou jsem si pokládal při promýšlení obsahu této sekce. Mělo by to být něco, co splňuje super web, na který se rádi vracíme. A tak jsem se rozhodl, že oslovíme největší odborníky na online marketing, ať už z agentur, nebo specialisty na volné noze, aby pro vás psali na Tyinternety.cz.

Příručka marketéra. Ilustrační foto. Zdroj: Flickr.com, SEOPlanter
Náš cíl je jednoznačný, o to však složitejší. Chceme vám přinášet unikátní obsah, který jinde na internetech nenajdete. Nechceme klouzat po povrchu, chceme přinášet analýzy jdoucí do hloubky. Nechceme ukazovat kompilace, chceme ukazovat návody krok za krokem. Nechceme něco, co jste již na jiných kanálech četli, chceme originální případové studie.
To je cíl sekce Příručka marketéra. Držte nám palce, ať se nám to daří a těšíme se na vaši zpětnou vazbu k těmto článkům.
První články u příručky marketéra:
- Jenda Perla: Videa na Facebooku vidí denně miliarda lidí. Jak zvýšit sledovanost těch vašich?
- Markéta Kabátová: Jak efektivně spravovat PPC kampaně? Seznam pravidelných aktivit
- Martin Šimko: Jak získat více návštěvníků z vyhledávačů skrze strukturovaná data
PS: Pokud si myslíte, že patříte mezi špičku a máte co říct – napište mi na jsem@pavelungr.cz.
Diskuze k článku