Mac je teď PC: Justin Long haní MacBooky v reklamách od Intelu

Intel vrací úder Applu a jde na to vážně chytře, nebo si to aspoň myslí, protože výsledek je spíš rozporuplný. Pro novou reklamní kampaň výrobce čipů obsadil herce Justina Longa, který reprezentoval Mac ve slavné reklamní kampani „Get a Mac“, do role týpka, který haní MacBooky.

Rozhodnutí Applu vyrábět vlastní čipy pro své MacBooky místo toho, aby používal CPU od společnosti Intel, asi pěkně hnulo lidem z Intelu žlučí a marketingové oddělení společnosti tak dostalo za úkol přejít do protiútoku. Výrobce čipů, familiárně nazývaný jako „Chipzilla“, ukazuje, že si nenechá takovou „zradu“ líbit. Jeho kampaň ale není tak sofistikovaná a úderná, jak si možná v Intelu myslí.

Z Justina se stal v reklamně Intelu ambasador PC (a mimochodem tváří se a vypadá, jako když vidí notebook poprvé v životě) a poukazuje na nedostatky MacBooku.

A o co v reklamách jde? Tak třeba o to, že modely s čipy M1 nemají podporu vícero monitorů (snad jediný oprávněný argument v neprospěch nových MacBooků), zesměšňuje také barvu MacBooků, která je „šedá a šedá“ (jako by černý nebo modrý plast byl o tolik lepší), naráží absenci dotykového displeje nebo nedostatku portů (což demonstruje na modelu konvertibilního notebooku od Lenova, který také zrovna nemá nadstandardní portovou výbavu). Také neváhá zmínit, že MacBooky nejsou pro hráče (nutno poznamenat, že Apple nikdy neusiloval o to, oslovit svými notebooky hráče) a není schopný na Touch Baru najít „Mute“, přestože ho má u ruky.

Nová kampaň Intelu je rozhodně fascinující v tom, jak moc je nepůvodní a především, jak moc je plytká. Pokud si chce Intel vyřizovat účty, měl se ve své kampani zaměřit přímo na čipy M1 a jejich specifika, možnosti a omezení, ale ohánět se barvou šasi a dobírat si (sice nenáviděný) Touch Bar, od kterého Apple beztak hodlá upustit, to je dost slabé i na Chipzillu.

Total
4
Shares
Další články
Přečtěte si více

RLSA – Zužitkujte v reklamě ve vyhledávání to, co víte o svých návštěvnících. Aneb jak na remarketing

Remarketing máme rádi, protože oslovuje lidi, kteří již navštívili náš web, takže se velmi pravděpodobně zajímají o naše produkty nebo služby. A často dokážeme zjistit i mnohem víc - kdy byli u nás na webu, které kategorie a produkty je zajímají atd. Využijte tyhle informace ve svůj prospěch.