Jaký byl online zásah Milionů chvilek

Jaký byl online zásah Miliónů chvilek

V neděli odpoledne se v Praze na Letné země otřásla. S ní i český internet. Nám na Těchinternetech to nedalo a podívali jsme se aktivitu Milion chvilek. Díky platformě na online naslouchání SentiOne jsme našli zajímavá data. Na data, která znamenala otřesy v online prostředí a měla vliv na online uživatele.

Podívali jsme se na témata, o kterých se na internetu a sociálních sítích komunikovalo. Jaké hashtagy se v této souvislosti nejvíce používaly, a na jakých sociálních sítích. Jak velký byl dosah této komunikace a jaké uživatele zasáhl. Kdy a kde přesně.

Co se týká nejvíce rezonujících témat. Z pohledu klíčových slov, se mluvilo nejvíce o lokalitě, kde se demonstrace konala – tedy o Letné. Samozřejmě o Babišovi, o tom to celé bylo. Nejpopulárnější byly Seznam zprávy, které svým Tweetem zasáhly přes 600 000 uživatelů Twitteru. Michal Bláha a jeho komentáře byly také hodně vidět.

Mrak slov - milionchvilek - SentiOne

Komunikace se na sociálních sítích sjednocovala pod podobnými hashtagy. Nezvykle bylo možné vidět totožné hashtagy jak na Twitteru, tak na Instagramu, Facebooku. Podle projektu HashtagyCZ, který na Instagramu a Twitteru monitoruje každý den nejpoužívanější hashtagy, bylo možné klíčové hashtagy rozdělit do 3 vln.

Nejpoužívanější hashtagy:

#milionchvilek
#letna & #Letná
#motýlovárevoluce
#milionchvilekprodemokracii
#NezavislaJustice
#demonstraceNaLetne

Doplňkové hashtagy:

#motyle
#Babis
#demonstrace
#jdidorepky
#Letna2019

Méně často používané hashtagy:

#Babiš
#Sorryjako
#Mafie
#Agrostát
#mametohodost
#demisi

Komunikace dosáhla největšího zásahu na sociální síti Twitter. Za posledních 30 dnů vedl Twitter a za ním Facebook a Parlamentní listy. V neděli 23.6. se karta obrátila ve prospěch sociálních sítí, a vedl Twitter, za ním Facebook a Instagram.

Zdroje - milionchvilek - SentiOne - 30 dnu

Zdroje - milionchvilek - SentiOne 23.6. - nedele

Celá komunikace Milion chvilek měla za posledních 30 dnů vliv na 42 mil. uživatelů, 8 mil. uživatelů na toto téma reagovalo negativně a pouze 354 000 pozitivně.

Dosah - - milionchvilek - SentiOne

Nejvíce se komunikovalo po demonstraci, tedy mezi 19 až 22 hodinou.

Nejpopularnejsi_hodiny- milionchvilek - SentiOne 2

V regionech byla situace jasná. Nejvíce se Milion chvilek řešilo v Čechách. Na Moravě se šli v tom horku radši vykoupat.

 

Total
0
Shares
Další články
Jak efektivně spravovat PPC kampaně. Zdroj: Flickr.com, SEOPlanter
Přečtěte si více

Jak efektivně spravovat PPC kampaně? Seznam pravidelných aktivit

Když před rokem americká firma Wordstream dělala průzkum aktivity v účtech PPC kampaní, došla k velmi zajímavým závěrům. U 20 procent účtů se za celý měsíc nestalo naprosto nic. S takto opuštěnými kampaněmi se setkávám často a dokážu tomu rozumět, všichni totiž bojujeme s nedostatkem času. Proto jsem vybrala 10 aktivit, bez kterých se kampaň neobejde a které byste měli dělat s jistou pravidelností.
Přečtěte si více

Jak získat více návštěvníků z vyhledávačů skrze strukturovaná data

Pravděpodobně jste si již někdy ve výsledcích vyhledávání na Googlu všimli rozšířených/strukturovaných úryvků. V nich mohou být uvedeny například nadcházející události (školení, kurzy apod.), hodnocení produktů, jejich cena a dostupnost. V předkládaném článku si objasníme, kde Google tato data bere, a jak si je lze nastavit pro váš vlastní web.